Το κιονόκρανο όπως λένε βρισκόταν μαζί με άλλα παρεμφερή αρχιτεκτονικά μέλη τοποθετημένο πάνω σε τειχίο του ναού, στον υπαίθριο χώρο της Ολυμπίας.
Αφότου χάθηκε το κιονόκρανο ακολουθήθηκε (κατόπιν εορτής) η γνώριμη σε όλους μας διαδικασία :
-διατάχτηκε ένορκη διοικητική εξέταση για να αποδοθούν τυχόν ευθύνες,
-για άλλη μια φορά συζητιέται το θέμα του ελλειπούς προσωπικού στους αρχαιολογικούς χώρους,
-τίθεται το θέμα των συμβασιούχων κλπ κλπ
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου αφού μέτρα για την πρόληψη τέτοιων φαινομένων εξακολουθούν να μην παίρνονται.....
Σύμφωνα με άλλο άρθρo (εδώ) , το κιονόκρανο της αρχαίας Ολυμπίας δεν είναι το μοναδικό αντικείμενο που κλάπηκε από αρχαιολογικό χώρο:
1990:
Εκλάπησαν 271 αντικείμενα από το Aρχαιολογικό Mουσείο Kορίνθου, 8 από το Πυθαγόρειο Σάμου, Kεφαλή αγάλματος Πανός και επιγραφές από το Aρχαιολογικό Mουσείο Aμφιαρείου.
1991:
Εκλάπη κορμός αγάλματος από τον Aρχαιολογικό χώρο Γόρτυνος Kρήτης καθώς και ανάγλυφο από το Mουσείο Aρχαίας Kορίνθου.
1992:
90 κομμάτια από το Mουσείο Kολόνας της Aίγινας, η κεφαλή του Tήλεφου (έργο του Σκόπα) από το αέτωμα του ναού της Aλέας Aθηνάς και 18 γλυπτά από το μουσείο της Tεγέας. Επίσης 18 πρωτοκυκλαδικά ειδώλια από το μουσείο της Πάρου, μικρή χάλκινη κεφαλή (χωρίς ίχνη παραβίασης) από το Mουσείο Aκρόπολης, αρχαία αντικείμενα από το Μουσείο Σχηματαρίου.
1993:
Εκλάπη η κεφαλή κόρης «Aρκτος» από το Mουσείο Kανελλοπούλου, κεφαλή κόρης ή Σφίγγας από το Eθνικό Aρχαιολογικό Mουσείο.
1994:
Εκλάπησαν μέρη από 28 ασυγκόλλητα αγγεία (3ος - 4ος αι. μ. Χ.) από την αποθήκη της οδού Mελιδόνη των ανασκαφών του μετρό.
1995:
Εκλάπη Ρωμαϊκή κεφαλή Aπόλλωνα από το Aρχαιολογικό Θεσσαλονίκης. Επρόκειτο να δημοπρατηθεί στο Λονδίνο όταν το μουσείο έμαθε την είδηση.
1997:
Επιτύμβια στήλη ύψους 1,23 μ. και επιτύμβιο άγαλμα νεαρής δούλης αφαιρέθηκαν από τον Pαμνούντα.
2001:
Εκλάπη επιτύμβια στήλη από τον αρχαιολογικό χώρο της Nικόπολης.
(βλέπε εδώ και φυσικά το ανεκδιήγητο NO CAMPING που είδα στον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Φαλάσαρνας με υπογραφή μάλιστα του ίδιου του Υπουργείου Πολιτισμού!!!).
Με κατασκευές δρόμων και γενικότερα "έργων του δρόμου" λίγο πολύ όλες οι κυβερνήσεις μας ασχολήθηκαν και ασχολούνται.....μην είμαστε πλεονέκτες...Ολοι έχουμε γίνει μάρτυρες κάποιου πεζοδρομίου ή δρόμου που κάθε καλοκαίρι ξηλώνεται και ξαναφτιάχνεται.
Με την διαφύλαξη των "έργων του πνεύματος" ξεκινώντας από την πρόσληψη επαρκούς και εξειδικευμένου προσωπικού για τους αρχαιολογικούς χώρους υπάρχει περίπτωση να ασχοληθούμε κάποτε???
ΥΓ. Ακόμη και αν λυθεί το πρόβλημα της φύλαξης των αρχαιολογικών χώρων και της πρόσληψης επαρκούς και εξειδικευμένου προσωπικού δεν σημαίνει πως λύθηκαν όλα τα προβλήματα που σχετίζονται με την πολιτιστική μας κληρονομιά. Εκκρεμούν χίλια μύρια άλλα προβλήματα όπως π.χ.
-τίνος αρμοδιότητα είναι ο καθαρισμός των αρχαιολογικών χώρων των κατά τόπους δήμων ή της αρχαιολογικής υπηρεσίας ή αν κανενός από τους δύο ποιανού???
-προβλέπονται κονδύλια για τον καθαρισμό αρχαιολογικών χώρων και αν ναι ποιός φορέας τα εισπράττει????
-τίνος αρμοδιότητα είναι ο έλεγχος της πυρασφάλειας των αρχαιολογικών χώρων ???
-τίνος αρμοδιότητα είναι να υπάρχουν πωλητήρια με έντυπο ή οπτικοακουστικό υλικό σχετικό με τον εκάστοτε αρχαιολογικό χώρο ???
κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ
Ονειρεύομαι την ημέρα που θα βρεθεί κάποιος να ασχοληθεί στα σοβαρά και ειλικρινά με τον πολιτισμό στον τόπο μας, πέρα από τις επιδοτήσεις και τα κοινοτικά προγράμματα......
Χάνονται τόσα αντικείμενα;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτο είναι! Και μετά θέλουμε πίσω τα μάρμαρα του Παρθενώνα.. άμα δεν είμαστε άξιοι να τα φυλλάξουμε..
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΤΟΣΟΙ ΘΗΣΑΥΡΟΙ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου dyosmaraki,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ήξερα οτι κάθε χρόνο χάνεται και κάτι. Θα πρέπει να βρούνε έναν διαφορετικό τρόπο φύλαξης των αρχαιολογικών χώρων. Νομίζω πάντως ότι επί 24ωρου βάσεως να απασχολούνται άτομα σε κάθε αρχαιλογικό χώρο της Ελλάδας δεν είναι λύση καθότι όλοι μας πρέπει να προσληφθούμε ως φύλακες. Ισως με κάμερες και έλεγχο από απόσταση θα ήταν μία λύση. Φυσικά επιβάλλεται και λεπτομερής καταγραφή του τι υπάρχει σε κάθε αρχαιολογικό χώρο (δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοια βάση δεδομένων).
Γιατι βρε δυοσμαρακι μου εχω την εντυπωση (για να μην πω βεβαιοτητα) οτι θα ονειρευεσαι για πολυ ακομα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχως ή ευτυχως οι απολιτιστοι δεν μπορουν να ασχοληθουν με τον πολιτισμο.
άμα πιάσουμε τα κακώς κείμενα του υπουργείου μας, μάλλον τίποτα δεν θα βρούμε σωστό...και σε κανέναν τομέα της αρμοδιότητάς του, εκτός ίσως από προσωπικές δημιουργικές τάσεις και προσπάθειες...
ΑπάντησηΔιαγραφή@Hfaistiwnas
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε εγώ το γνώριζα. Το υπέθετα απλά αφού σε κάποιους αρχαιολογικούς χώρους που έχω επισκεφτεί (όχι σε όλους) θα μπορούσα εύκολα να αφαιρέσω ένα souvenir.
Στο υπόλοιπο σχόλιό σου θα υποκριθώ πως δεν συμφωνώ μόνο και μόνο επειδή κάποιοι πολύ θα χαρούν να εκμεταλλευτούν το συγκεκριμένο περιστατικό για να μην επιστρέψουν τα γλυπτά του Παρθενώνα.
@JK Skroutzakos
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να πάρουν μέτρα σημαίνει πως πρέπει κατ΄αρχήν να υπάρξει πολιτική βούληση να δώσουν οι εκάστοτε κυβερνώνετες έμφαση στο μοναδικό πράγμα που ξέραμε να παράγουμε και μας χαρίστηκε απλόχερα: τον πολιτισμό.
Επειτα θα πρέπει να υπάρξει πολιτιστική πολιτική αλλά και ο εκάστοτε Υπουργός Πολιτισμού να πατήσει πόδι για να διαχωριστούν οι αρμοδιότητες των Υπουργείων.
π.χ. φέτος πολύ απογοητεύτηκα γιατί οι περισσότεροι από τους αρχαιολογικούς χώρους που επισκέφτηκα δεν ήταν καθαροί.
Οταν ρώτησα ποιός είναι αρμόδιος για αυτό άλλοι έλεγαν πως είναι ο Δήμος, άλλοι έλεγαν πως ο Δήμος δεν έχει καμιά δουλειά, άλλοι έλεγαν πως δεν δόθηκαν κονδύλια από το Υπουργείο Οικονομικών μα κι εγώ η ίδια δεν έχω καταλάβει ακόμη ποιός λέει αλήθεια.
Η ουσία είναι αυτό που λες, πως είναι κρίμα να χάνονται οι θησαυροί του τόπου μας.
@Ndn
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια είναι πως με τόσο πολλούς αρχαιολογικούς χώρους (πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σε δυσπρόσιτες ερημικές τοποθεσίες) είναι δύσκολο να φυλάσσονται όλοι και μάλιστα επί 24ώρου βάσεως.
Η φύλαξη με κάμερες και έλεγχο από απόσταση σίγουρα είναι μια πολύ καλή ιδέα η οποία βέβαια προϋποθέτει να παραχωρηθεί ένα budget για αυτό το σκοπό.
Οπως διαπίστωσα, φέτος οι αρχαιολογικοί χώροι ήταν πιο βρώμικοι από ποτέ, δεν ξέρω γιατί. Δεν γνωρίζω αν δόθηκαν κονδύλια και σε ποιούς φορείς πάντως σε πολλούς χώρους δεν υπήρχε ούτε ένας φύλακας!!!! Μάλλον πιο εγκαταλελειμένα από ποτέ μου φάνηκαν τα μνημεία.
Από την άλλη είδαμε τα πομπώδη εγκαίνια του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης. Νομίζω πως τα κονδύλια θα πρέπει να κατανεμονται ισομερώς, δεν είναι Αθηναϊκό προνόμιο ο πολιτισμός. Επειτα στο Νέο Μουσείο είδα πολύ μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Γιατί τέτοια ανισότητα????
Θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί πως δεν υπάρχουν πόροι. Η θέση μου είναι πως άμα υπάρχουν τίμιοι διαχειριστές τους πόρους τους δημιουργούν (με εισητήριο, με πώληση εντύπων και αντικειμένων, με εκδηλώσεις) και με αυτούς τους πόρους μπορείς να βγάλεις τα έξοδα της φύλαξης, της αγοράς εξοπλισμού, του καθαρισμού κλπ ή αν όχι να καλύψεις το 100% των εξόδων τουλάχιστον να καλύψεις ένα μέρος των εξόδων αυτών.
Οσο για την λεπτομερή καταγραφή και βέβαια γίνεται. Κάθε αντικείμενο όταν παραλαμβάνεται από ένα Μουσείο παίρνει έναν αύξοντα αριθμό (αριθμό πρωτοκόλλου θα λέγαμε) και καταγράφεται. Κατόπιν δημιουργείται καρτέλλα για το συγκεκριμένο αντικείμενο στο τμήμα τεκμηρίωσης όπως το ονομάζουν και μελετώντας τα αναζητούν κάθε πληροφορία βιβλιογραφική κλπ που αναφέρεται στο συγκεκιρμένο αντικείμενο έτσι ώστε κάθε μελετητής να μπορεί να έχει πρόσβαση στις πληροφορίες.
Υποθέτω πως πιθανά να μην υπάρχει ένας κατ΄εξοχήν υπεύθυνος ο οποίος να φέρει προσωπική ευθύνη σε περίπτωση όπως αυτή. Επίσης δεν γνωρίζω πόσο τυπικοί είναι στην καταγραφή λεπτομερειών όταν κάθε αντικείμενο μετακινείται π.χ. όταν πάει για συντήρηση, ή όταν εκτίθεται σε εκθέσεις.
Ακόμη δεν γνωρίζω πόσο συχνά (και αν) κάνουν απογραφή (έλεγχο) των αντικειμένων που βρίσκονται στον χώρο.
@αντώνης
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρισκόμαστε ακόμη εν μέσω θέρους οπότε ασχολούμαι με "όνειρα θερινής νυκτός"λολ
@logia
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αυτές οι φιλότιμες προσπάθειες κάποιων που ακολουθούν έναν μοναχικό δρόμο επειδή τους αρέσει ακόμη να ονειρεύονται.
Μόνο αυτοί πιστεύω πως μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα.
Γενικά είμαστε ένα ξέφραγο αμπέλι, όπου και να κοιτάξεις μπορείς να το διαπιστώσεις. Με τις φωτιές τις Πελοποννήσου βρέθηκα στον Όλυμπο και ανεβαίνοντας για τα πριόνια με σταμάτησε ένας ευγενέστατος κύριος και έγραψε τον αριθμό του αυτοκινήτου. Τον ρώτησα λοιπόν αν υπήρχε συγκεκριμένη ώρα που έπρεπε να επιστρέψω. Η απάντηση ήταν όχι και τελικά πληροφορήθηκα ότι μετά την βάρδια του η είσοδος μένει χωρίς φύλακα, δηλαδή φυλάνε μόνο 8 ώρες. Προφανώς οι αρμόδιοι πιστεύουν ότι οι τις φωτιές τις βάζουν από 8 το πρωί μέχρι τις 4 το μεσημέρι. Το ίδιο ισχύει και για τους ανοικτούς αρχαιολογικούς χώρους, ελλιπής μέχρι ανύπαρκτος φύλαξη. Να ήταν όμως μόνο αυτό, σε λίγα χρόνια τα μάρμαρα θα έχουν μετατραπεί σε άμορφες μάζες με την ρύπανση και παντελή έλλειψη συντήρησης σε αυτούς τους χώρους. Τελικά φαίνεται ότι από αυτά που βρίσκονται εκτεθειμένα θα γλυτώσουν μόνο όσα μας έχουν κλέψει και εξακολουθούν να κλέβουν. Τουλάχιστον ας μας πουν που τα πάνε για να τα επισκεπτόμαστε. Να είσαι καλά (αλλά πώς να είσαι με αυτά που διαβάζουμε!) gskastro
ΑπάντησηΔιαγραφή.....και όλα αυτά, όταν η διατήρηση αυτής της χώρας στη ζωή στηρίζεται στα έργα των αρχαίων ημών προγόνων. Όταν ο μόνος λόγος που ο κόσμος μας δίνει σημασία είναι ο αρχαίος μας πολιτισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε αυτόν δε μπορούμε να διαφυλάξουμε.
Γνωστό το θέμα της φύλαξης των μουσείων μας, αλλά ...απλά γνωστό.
απιστευτα πραγματα
ΑπάντησηΔιαγραφήπολυ ενημερωτικη η αναρτηση σου δυοσμαρακι..
η φυλαξη στο συγκεκριμενι μουσειο ειναι....ανυπαρκτη σχεδον..
οι φυλακες οταν δεν κοιμουνται στο παγκακι...χαριεντιζονται..
τελοσπαντων,επειδη ΞΕΡΩ,δεν θα γραψω αλλα δημοσια..
καλο απογευμα
εδώ παραλίγο να καεί όλος ο χώρος της αρχαίας ολυμπίας. τι παραπάνω να δούμε για να πειστούμε ότι ελλάδα τελικά είναι μόνο η αθήνα; και αν. όλο και πιο πολλές φορές αναρωτιέμαι τι είναι ελλάδα τελικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μελίνα κατι ξεκίνησε να κανει και ν αφηνει εργο στο υπουργειο πολιτισμού μα... δυστυχως εφυγε νωρις , οπως φευγουν και όλα αυτα τ αρχαια που αναφέρεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρης
@gskastro
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποκαλυπτική η μαρτυρία σου φίλε μου που συνηγορεί στην διαπίστωση πως υπάρχει αδράνεια και εγκατάλειψη σε πολλούς τομείς της καθημερινότητάς μας και ιδιαίτερα στον τομέα της προστασίας του φυσικού μας περιβάλλοντος και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Αυτό που σκέφτομαι είναι πως παρά τη συνταρακτική μείωση του αριθμού των εργαζομένων σε όλους τους τομείς (παντού διαπιστώνονται ελλείψεις, σε χώρους Πολιτισμού, Πυροσβεστικές, Νοσοκομεία κλπ) δεν βλέπω να διοχετεύονται κάπου αλλού οι πόροι που εξοικονομούνται, αφού μιλάμε για τεράστια οικονομία από μισθούς. Που στο καλό διοχετεύονται όλα αυτά τα χρήματα???
Οι ειδικοί λογαριασμοί των Υπουργείων μεταφέρθηκαν στο Υπουργείο Οικονομικών υποτίθεται επειδή γίνονταν σπατάλες από τα επί μέρους Υπουργεία και δεν υπήρχε έλεγχος (και όπως γνωρίζω είναι αλήθεια αυτό). Ομως τι κάνει με τους λογαριασμούς αυτούς το Υπουργείο Οικονομικών αφού ούτε επαρκές προσωπικό προσλαμβάνεται ούτε βλέπω να χρησιμοποιούνται τα κονδύλια αυτά για άλλους (ωφέλιμους) σκοπούς.
Η αλήθεια είναι πως όχι δεν νοιώθω καλά με τα όσα γίνονται γύρω μου. Μέχρι τις εκλογές θα προβληθούν από το blog θέματα που δεν είναι και τόσο ευχάριστα, όχι για κανέναν άλλον λόγο αλλά μήπως και αφυπνιστούμε για τις απαιτήσεις που οφείλουμε να έχουμε ως πολίτες από εκείνους που διορίζουμε ως διαχειριστές του τόπου μας.
@leondokardos
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος είπε πως είμαστε "άχρηστοι απόγονοι ενδόξων προγόνων" και όσο και αν δεν θέλω μέσα μου να αποδεχτώ έναν τέτοιο χαρακτηρισμό πιστεύω πως υπάρχει μια δόση αλήθειας μέσα σε αυτή τη φράση.
Μοναχά όποτε μας συμφέρει υπερηφανευόμαστε για το ένδοξο παρελθόν μα δεν φροντίζουμε να το αξιοποιήσουμε και ας μας χαρίστηκε δίχως εμείς να κοπιάσουμε.
@Laplace
ΑπάντησηΔιαγραφήΡομποτάκο μου το ζήτημα είναι πως όλοι εμείς οι απλοί πολίτες γνωρίζουμε πράγματα και καταστάσεις. Εκείνοι οι "διαχειριστές" (επί κεφαλής χώρων , διοικούντες κλπ) πόσο καιρό έχουν να πατήσουν το πόδι τους στους χώρους για τους οποίους πληρώνονται να τους προστατεύουν????
Γιατί μέσα από τα γραφεία έλεγχος δεν γίνεται!!!
ΥΓ. Πάντως θα ήταν ενδιαφέρον να καταθέσεις και τις δικές σου εμπειρίες
@basnia
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι καλά που σώθηκε ο αρχαιολογικός χώρος του Μαραθώνα από τις φετεινές φωτιές. Ρεντίκολο θα μας έκαναν οι ξένοι δημοσιογράφοι.
Τι είναι η Ελλάδα μας ε?
Θυμάσαι το ποίημα του Πολέμη που μάθαιναν κάποτε τα παιδάκια στο σχολείο???
"Τι είναι η πατρίδα μας;
Μην είναι κάθε της ρηχό ακρογιάλι
και κάθε χώρα της με τα χωριά;
κάθε νησάκι της που αχνά προβάλλει,
κάθε της θάλασσα, κάθε στεριά;
Μην είναι τάχατε τα ερειπωμένα
αρχαία μνημεία της χρυσή στολή
που η τέχνη εφόρεσε και το καθένα
μια δόξα αθάνατη αντιλαλεί;
Όλα πατρίδα μας! Κι αυτά κι εκείνα,
και κάτι που 'χουμε μες την καρδιά
και λάμπει αθώρητο σαν ήλιου αχτίνα"
Στις μέρες μας τα χωριά ερημώνουν, τα νησιά μεζονετοποιούνται και τα αρχαία μνημεία παραμένουν έρημα και σιωπηλά αφού οι δόξες τους δεν φαίνεται να συγκινούν όσους έχουν επιφορτιστεί με την συντήρησή τους.
Μοναδική ελπίδα ίσως αυτό το κάτι πούχει καθένας από μας μέσα στη καρδιά και ακόμη και αν δεν λάμπει όπως παλιά σαν του ήλιου την αχτίνα, προσπαθούμε να μην το αφήσουμε να σβήσει ελπίζοντας πως τη τελευταία στιγμή κάτι θα αλλάξει.
Αρκεί να μιλάμε, να προβάλλουμε καταστάσεις που αποσιωπούνται, αρκεί να απαιτούμε να αλλάξουν τα κακώς κείμενα και να μην παραμένουμε παθητικοί θεατές θλιβερών και ανούσιων debates που απλά μας αποκοιμίζουν δίχως στην ουσία να προσφέρουν λύσεις στα καθημερινά προβλήματα της ζωής μας.
@Aristodimos
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις δίκιο. Μια φωτεινή εξαίρεση στη θλιβερή πορεία του πολιτισμού μας αποτέλεσε η εποχή της Μελίνας η οποία είχε πολλά ακόμη να προσφέρει στον τόπο μας.
Αφού έγινε ΕΔΕ όλα θα λυθούν βρε! Μην ανησυχείς καθόλου!
ΑπάντησηΔιαγραφή@Kitsos Mitsos
ΑπάντησηΔιαγραφήχα χα χα
Εδώ γελάνε...
Λες να μην ανησυχώ εεε???
Πολύ λυπηρή διαπίστωση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το Λούβρο έως το Μαλιμπού του Πόλ Γκετί περπάτησαν τα μάρμαρα άντε και σε κάποιες συλλογές φιλότεχνων , χμμμ ,με βαθύ πορτοφόλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟτι αξίζει το πουλάναι,μιάς και αυτοί που το κάνουν τα βλέπουν σαν άψυχες πέτρες .
@Phivos Nicolaides
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι λυπηρή διαπίστωση
@habilis
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο δίκιο έχεις...
Ξέρεις σήμερα διάβαζα πως (συμπτωματικά) για το συγκεκριμένο κιονόκρανο δεν έιχαν ανοίξει καν καρτέλλα (τουτέστιν δεν το είχαν καν φωτογραφήσει) οπότε δίχως φωτογραφία είναι πολύ δύσκολος ο εντοπισμός του....
Δυοσμαράκι μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήαν κι έχουν περάσει τρεις και βάλε...μήνες! κι εγώ δεν σε είχα γνωρίσει νωρίτερα,
εκτός του ότι σε συγχαίρω,
δεν βλέπω ούτε μια μικρή καλυτέρευση...
Γι' αυτό,
Χρόνια Πολλά
κι από δω,
με υγεία, τουλάχιστον
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ