Φυσικά ... το Jumbo δεν έφαγε τίποτα, απλά τα αγοράζει όλα απο την Κίνα και όλα καλά, ε ; Δεν ξεχνώ τη διαφήμισή τους τότε που χρησιμοποίησε τον πόνο όλου του κόσμου με τα καμένα δάση για να κάνει διαφήμιση. Οποιος εχει μνήμη, θυμάται.
συμωνώ με τον tzonako.. καισυνήθως μου τη σπάνε κι οι διαφημίσεις του συγκεκριμένου καταστήματος.. αλλά στη συγκεκριμένη έριξα πολύ γέλιο.. :):) καλημέρα :):)
Γιατί μόνο το Jumbo αγοράζει από τη Κίνα??? Ακόμη και παραδοσιακές ελληνικές επιχειρήσεις εισάγουν από Κίνα μέσω Ιταλίας όπου τοποθετείται ένα ταμπελάκι "made in EU" κι έτσι τα προϊόντα "εθνικοποιούνται" ως Ευρωπαϊκά προϊόντα.... Δεν θα διαφωνήσω πως είναι πρόκληση να διακωμωδείς δυσάρεστες καταστάσεις για να κάνεις διαφήμιση. Από την άλλη όμως το θεωρώ ευφυές μια διαφημιστική εταιρεία να αξιοποιεί γνώριμες για το άτομο καταστάσεις που δείχνουν πως μια επιχείρηση ζει στο ίδιο περιβάλλον με αυτό αντί να αντιγράφει ξενόφερτες διαφημίσεις που απευθύνονται σε λαούς με διαφορετική κουλτούρα. Πάντως κι εγώ δεν έχω απάντηση στο ποιά είναι τα όρια που δεν πρέπει να ξεπερνά μια διαφήμιση...
Καλό μου Dyosmaraki, η διαφήμιση για να έχει αποτέλεσμα πρέπει να προκαλεί, αυτά σύμφωνα με φίλο που ασχολείται με διαφημίσεις. Ακόμα θυμάμαι την διαφήμιση του «Είμαι το πανίσχυρο Vim» με τον μαρμάρινο νεροχύτη. Τώρα όσο για την ηθική, πιάσε το αυγό και κούρεψέ το. Πάντως ο λαός μας έχει χιούμορ δεν μπορείς να πεις! gskastro
xaxaxaxax! Καλό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά ... το Jumbo δεν έφαγε τίποτα, απλά τα αγοράζει όλα απο την Κίνα και όλα καλά, ε ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξεχνώ τη διαφήμισή τους τότε που χρησιμοποίησε τον πόνο όλου του κόσμου με τα καμένα δάση για να κάνει διαφήμιση. Οποιος εχει μνήμη, θυμάται.
συμωνώ με τον tzonako.. καισυνήθως μου τη σπάνε κι οι διαφημίσεις του συγκεκριμένου καταστήματος.. αλλά στη συγκεκριμένη έριξα πολύ γέλιο.. :):)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα :):)
@Hfaistiwnas
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι????
@tzonakos
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί μόνο το Jumbo αγοράζει από τη Κίνα??? Ακόμη και παραδοσιακές ελληνικές επιχειρήσεις εισάγουν από Κίνα μέσω Ιταλίας όπου τοποθετείται ένα ταμπελάκι "made in EU" κι έτσι τα προϊόντα "εθνικοποιούνται" ως Ευρωπαϊκά προϊόντα....
Δεν θα διαφωνήσω πως είναι πρόκληση να διακωμωδείς δυσάρεστες καταστάσεις για να κάνεις διαφήμιση. Από την άλλη όμως το θεωρώ ευφυές μια διαφημιστική εταιρεία να αξιοποιεί γνώριμες για το άτομο καταστάσεις που δείχνουν πως μια επιχείρηση ζει στο ίδιο περιβάλλον με αυτό αντί να αντιγράφει ξενόφερτες διαφημίσεις που απευθύνονται σε λαούς με διαφορετική κουλτούρα.
Πάντως κι εγώ δεν έχω απάντηση στο ποιά είναι τα όρια που δεν πρέπει να ξεπερνά μια διαφήμιση...
@koulpa
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμολογώ πως κι εγώ την πρώτη φορά που την άκουσα γέλασα με τη καρδιά μου...Κι έχουμε τόση ανάγκη από το γέλιο στη ζωή μας....
Πόλύύύύ καλό!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό μου Dyosmaraki, η διαφήμιση για να έχει αποτέλεσμα πρέπει να προκαλεί, αυτά σύμφωνα με φίλο που ασχολείται με διαφημίσεις. Ακόμα θυμάμαι την διαφήμιση του «Είμαι το πανίσχυρο Vim» με τον μαρμάρινο νεροχύτη. Τώρα όσο για την ηθική, πιάσε το αυγό και κούρεψέ το. Πάντως ο λαός μας έχει χιούμορ δεν μπορείς να πεις! gskastro
ΑπάντησηΔιαγραφή