Είναι κάποιες φορές που ακόμη και μια απλή συναλλαγή με Δημόσιες Υπηρεσίες ή ΔΕΚΟ αποτελεί μια δοκιμασία για γερά νεύρα ή για όσους δεν διαθέτουν γερά νεύρα μια δοκιμασία για να βρεθείς μια γραμμή πριν τα όρια της τρέλλας....
Εδώ και 10 ημέρες (δηλαδή από την τελευταία ανάρτηση) "βουβάθηκε" τόσο η τηλεφωνική γραμμή μου όσο και η σύνδεση με το internet. Η απάντηση που έπαιρνα επί 10 ημέρες από τον ΟΤΕ σε σχετικό ερώτημα για τους λόγους της διακοπής της σύνδεσης ήταν "λόγω καλωδιακής βλάβης" τουτέστιν όλη η περιοχή θα έπρεπε να μην έχει τηλέφωνο και πως "εντός της ημέρας" θα έπρεπε να αποκατασταθεί η βλάβη (επί 10 ημέρες μου έδιναν την ίδια και απαράλλαχτη στερεότυπη απάντηση).
Την ίδια περίοδο μιλώντας με έναν φίλο μου (και αυτός συνδρομητής στον ΟΤΕ), μου αποκάλυψε πως ακριβώς η ίδια υπόθεση συνέβαινε και στον ίδιο (στην περιοχή του Χαλανδρίου) . Το αξιοπερίεργο ήταν πως οι άλλοι ένοικοι της περιοχής (οι οποίοι ήταν σε άλλον πάροχο) δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Μετά από αλλεπάλληλα τηλέφωνα στις βλάβες όπου συνομίλησα με Ηράκλειο Κρήτης και με Θεσσαλονίκη (εκεί λέει χτυπάει η γραμμή των βλαβών όταν είναι απασχολημένο το κέντρο της πρωτεύουσας), με τα νεύρα τεντωμένα ζήτησα το τηλέφωνο κάποιας αρμόδιας υπηρεσίας να επικοινωνήσω απευθείας και να μου πουν υπεύθυνα πότε επί τέλους θα επιδιορθωθεί η βλάβη. Από περίπου 10 νούμερα που κάλεσα (όποτε απαντούσε κάποιο τηλέφωνο με παρέπεμπαν σε άλλο, και όλες αυτές οι κλήσεις αναγκαστικά γίνονταν με χρέωση του κινητού μου τηλεφώνου) η απάντηση παρέμενε στερεότυπα "οφείλεται σε καλωδιακή βλάβη και αν δείτε κάπου εκεί κοντά θα πρέπει να συναντήσετε το συνεργείο που θα σκάβει για να βρει τη βλάβη, κάποιο καλώδιο θα είναι κομμένο".
Σε κάτι τέτοιες στιγμές είναι που χάνεις κάθε ίχνος αισιοδοξίας και λογικής και τρελλαίνεσαι.....
Πήρα λοιπόν το αυτοκινητάκι μου και όργωσα ολόκληρη την περιοχή για να πάω να βρω αυτό το συνεργείο που ήθελε τόσες μέρες να βρει την βλάβη....Μήτε συνεργείο συνάντησα, μήτε βρήκα να σκάβουν. Ως τελευταία επιλογή πριν από την απόφαση να ξεριζώσω κάθε γραμμή σταθερού τηλεφώνου (να γλυτώσω και τα πάγια ντε) αποφάσισα να επισκεφτώ την τεχνική υπηρεσία του ίδιου του ΟΤΕ της περιοχής επιμένοντας - ευγενικά με μεγάλη προσπάθεια- να μου δοθεί μια υπεύθυνη απάντηση για το πότε θα έχει επισκευαστεί η βλάβη. Η απάντηση ήταν "μην ανησυχείτε έχει τακτοποιηθεί το θέμα σας, η εντολή για την επιδιόρθωση για την βλάβη έχει δοθεί στον εργολάβο". Οταν τόλμησα να επισημάνω πως "αν εκείνοι έχουν δώσει τη βλάβη στον εργολάβο αυτό δεν μου λέει τίποτα αφού το πρόβλημα του μουγγού μου τηλεφώνου εξακολουθεί να υφίσταται" η κοπέλα μου απάντησε πως "ξέρετε δεν φταίμε εμείς, εμείς έχουμε δώσει τη βλάβη στον εργολάβο, είναι θέμα δικό του πότε θα το φτιάξει" και εκείνη την ώρα αναρωτήθηκα τότε ποιό είναι το νόημα της ύπαρξης της τεχνικής υπηρεσίας εάν όλα τα κουμαντάρει ο χ ή ψ εργολάβος.
Να μην σας τα πολυλογώ το ίδιο βράδυ η τηλεφωνική γραμμή ως εκ θαύματος επιδιορθώθηκε......και ας μην φάνηκε κανένα συνεργείο, και ας μην έσκαψε κανείς....
(να χρέωσε άραγε τον ΟΤΕ ο εργολάβος για σκαψίματα??? Who knows????)
Την επόμενη μέρα δίχως δεύτερη σκέψη αποφάσισα να αφήσω γειά στον ΟΤΕ. Εκανα αίτηση σε άλλον πάροχο. Γνωρίζω πως ίσως και στον άλλον πάροχο να αντιμετωπίσω τα ίδια. Ομως ένα πράγμα που δεν αντέχω πια, είναι να πετάνε οι υπάλληλοι ο ένας το μπαλάκι των ευθυνών στον άλλον ...."δεν φταίμε εμείς, φταίει ο εργολάβος".....
Αν χρειαστεί θα ξαναφύγω έως ότου βρω μια εταιρεία που να μου λέει πως η βλάβη θα διορθωθεί σε 10 ημέρες και να το εννοεί. Καλά στο παρελθόν, να δείξω κατανόηση για τις όποιες δυσκολίες, αλλά στις μέρες μας που η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί τόσο πολύ......γιατί?????
Παρεπιπτόντως διάβαζα σε μια εφημερίδα πως οι συνδρομητές εγκαταλείπουν τον ΟΤΕ για άλλους παρόχους. Αν και κερδοφόρος ο ΟΤΕ, τα έσοδά του δείχνουν να υποχωρούν κατά 6.5% στο τελευταίο εννεάμηνο. (διαβάστε το σχετικό άρθρο εδώ)
Μήπως αυτό θάπρεπε να προβληματίσει την διοίκηση του ΟΤΕ?
Η μήπως ακόμη και για την μαζική φυγή των συνδρομητών από τον ΟΤΕ θα πουν κάποτε πως
"φταίει κάποιος εργολάβος"????
Αντε και μη χειρότερα.....
ΥΓ. Είπα καλή εβδομάδα ή το ξέχασα από τη γκρίνια????
Αχ παντού τα ίδια
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι η κοροϊδία να πηγαίνει σύννεφο...
Θα έπρεπε να προβληματιστεί βέβαια! Όλοι με παράπονα είναι, από τις χρεώσεις μέχρι τις βλάβες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή εβδομαδα!
Καλη τυχη στο νεο παροχο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερες, καλη βδομαδα!
:)
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΝΕ.ΜΑΚΑΡΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕΣ ΠΑΡΟΧΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.
Συμβαινουν και εις τας Ελλάδας;:)Kαι γω παραπονιέμαι που εμεινα εδω δέκα μερες χωρίς ιντερνετ;Ντροπή μου,αχαριστος ειμαι:))
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπηρό που αυτό σου συνέβη με τον ΟΤΕ. Πάντως αν αναζητήσεις αλλού τη μοίρα σου, ποτά μα ποτέ, για κανέναν απολύτως λόγο, μην πας στη ΧΟΛ. Χίλιες φορές να κόψεις το τηλέφωνο, το ίντερνετ, τις φρυκτωρίες και τα ταχυδρομικά περιστέρια, κάνε όρκο σιωπής, ό,τι θες εκτός από ΧΟΛ. Ένα από τα πολλά που μου έχουν κάνει ήταν το ίδιο ακριβώς με το δικό σου, αλλά για 18 μέρες αντί για τις 10 τυ ΟΤΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβάμαι πως θα ξαναγυρίσεις στον ΟΤΕ. Είναι από τους ...κακούς, ο λιγότερο κακός
ΑπάντησηΔιαγραφήευτυχώς και ελπίζω ποτέ δεν είχα το παραμικρό θέμα με τον οτε. ειδικά με την adsl γύρισα στον οτε σε μία εποχή που ήταν μαζικές αποχωρήσεις και η εξυπηρέτησή τους ήταν και είναι κάτι παραπάνω από άψογη. καλό σου βράδυ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπαντα τελικα για ολα θα φταιει ενας
ΑπάντησηΔιαγραφήεργολαβος απο το νοικιασμα ενος εργαζομενου,το καθαρισμο του νοσοκομειου,της αντιπαροχης,της κηδειας κλπ μηπως το κρατος δεν ειναι ο μεγαλος εργολαβος των οραματων του
ελληνικου λαου? σε λιγο θα δωσομε εργολαβια τον εναεριο χωρο να τον φυλανε πιλοτοι απο την ουγκαντα ,
Πάλι καλά που δεν σου είπανε ότι φταίει το ομώνυμο γλυκό εργολάβος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ξεμπερδέματα εύχομαι!
Κι εγώ έχω ακούσει αυτό που λέει ο phlouflis. Η ιστορία των δικών από την Τελλάς ήταν ακόμα χειρότερη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@logia
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι αυτό ακούω, πως όλοι λίγο πολύ έχουν παράπονα από όλους τους παρόχους.
@Hfaistiwnas
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή εβδομάδα Ηφαιστίωνα
@JK Skroutzakos
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη Σκρουτζάκο μου βρίσκομαι στο in transit στάδιο. θέλει λέει γύρω στις 20 εργάσιμες για να μεταφερθεί η σύνδεση. Εχουμε μέλλον λοιπόν ακόμη.
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα και σε σένα φίλε μου
@Vad
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμ Εμ
Αστα να πάνε Vad μου. Και καλά στο Σουδάν μα εδώ???
@Πέπε
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστε να μην απελπίζομαι δεν είμαι η μόνη που της συμβαίνουν αυτά τα ευτράπελα ε?
Ψηφίζω φρυκτωρίες και ταχυδρομικά περιστέρια λολ
@phlouflis
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μη χείρον βέλτιστον δηλαδή?
@basnia
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά καταλήγω να πιστεύω πως ίσως εκτός από τον πάροχο να εξαρτάται η ποιότητα της εξυπηρέτησης και από περιοχή σε περιοχή.
Θέμα τύχης δηλαδή να βρεις τον κατάλληλο για την περιοχή....
Καλημέρες πολλές
@the lonely skipper
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια εργολαβία έχει γίνει η ζωή μας νομίζω. Οι μεσάζοντες να κυριαρχούν σε όλες τις φάσεις της ζωής μας....
Και αυτοί οι γνωστοί-άγνωστοι μεσάζοντες με φοβίζουν. Ισως γιατί εύκολα όλες οι υπηρεσίες τους ρίχνουν το ανάθεμα κι εμείς μένουμε να αναρωτιόμαστε ποιός τελικά θα προστατέψει εμάς....
Καλημερούδια
@KitsosMitsos
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα τότε δεν θα γκρίνιαζα.
Θα απαιτούσα να με αποζημιώσουν σε είδος και θα έκανα υπομονή λολ
Καλημερούδια
@Ndn
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέγε μου τέτοια και για εκεί άνοιξα τα πανιά....
Μόνη λύση τα ταχυδρομικά περιστέρια στην επόμενη αλλαγή όπως λέει και ο Πέπε.....
Καλημέρες πολλές
Για όλα φταίνε οι εργολάβοι..
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ταχυδρόμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσως να είναι κι έτσι...
Εγώ όμως τι φταίω????
Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια...