ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007

Καλό χειμώνα



Όταν είμασταν παιδιά η ευχή "καλό χειμώνα" ξεκινούσε την πρώτη ημέρα που άρχιζε το σχολείο. Σήμερα λοιπόν που είναι η πρώτη ημέρα που ξεκινάνε τα σχολειά, εμείς οι ενήλικες το "καλό χειμώνα" το λέμε με τις εκλογές της επόμενης Κυριακής.


Προσωπικά προσπαθώ να προσαρμοστώ αφού μόλις επέστρεψα από τις καλοκαιρινές διακοπές. Μέχρι τότε λοιπόν εύχομαι σε όλους "καλό χειμώνα" , ή ακόμη καλύτερα "καλό φθινόπωρο"........


Οσο για τις εκλογές.....ακόμη δεν πρόλαβα να μπω στο προεκλογικό κλίμα, μάλλον χρειάζομαι κάνα - δυό μερούλες ακόμη .......




9 σχόλια:

  1. Καλώς επέστρεψες. Μας έλλειψες.:))

    Καλό μας εκλογό-χειμώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ώσπου να μπούμε στο κλίμα, βγαίνουμε. Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό; Και τα δύο θα έλεγα. Κακό γιατί δεν ακούμε πραγματικό πολιτικό λόγο, καλό γιατί δε θα βομβαρδιστούμε για μεγάλο διάστημα με λασπομαχίες, εκλογολογίες και τα σχετικά. Υπομονή, θα περάσει. Σε 3,5 χρόνια και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, ήσουν διακοπές εσυ τόσο καιρό, κι έλεγα πού χάθηκες ;
    Εμένα η "ευχη" αυτη δεν μ αρέσει.
    Προτιμώ το "καλη συνέχεια" ή κατι άλλο.
    Ειναι βλακώδες να γυρίζεις χαλαρωμένος, μαυρισμένος κι ωραίος απο διακοπές καλοκαιριού και να σου λέει η άσχετη γειτόνισσα με τα μπικουτί στην κεφάλα "καλό χειμώνα" γκρρρρρρρρρ ....
    Πάντως εύχομαι κι εγω καλη συνέχεια σε όλους και δύναμη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @haris
    Καλώς σας ξαναβρήκα. Και εμένα μου έλειψε πολύ η παρέα σας. Γίνατε κάτι σαν τον πρωινό καφέ. Αν δεν πιείς την καθημερινή γουλίτσα δεν μπορείς να συνεχίσεις την ημέρα με κέφι.....
    Καλό εκλογο-χειμώνα Χάρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @kitsosmitsos
    Καλώς τον!
    Χμμμ! Εχω την αίσθηση πως πάνε χρόνια από τότε που άκουσα κάποιον σημαντικό πολιτικό λόγο εδώ στην Ελλάδα, ας ευχηθούμε να αλλάξει κάποτε αυτό.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @tzonako λες και διάβασες την σκέψη μου. Μόνο που βρήκα την συγκεκριμένη φωτογραφία που μου άρεσε και είπα να την ταιριάξω....
    Καλή δύναμη λοιπόν και καλή συνέχεια, είναι σαφώς πολύ καλύτερη ευχή......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερα Μαρακι.Αν θες να μπεις στο προεκλογικο κλιμα και ταυτοχρονα να γελασεις ελα απο το μπλογκ μου.Υπαρχει καινουργια αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και "Καλά μυαλά" μια ευχή για τους έλληνες πολιτικούς, για τους γκαζόκαβλους με τη μουσική τέρμα και τα χέρια εξω, για τις κατίνες, και τέλος, για μένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου έλειψες. Έλειπες αρκετό καιρό.
    Όσο για τις εκλογές θα τις καταλάβεις καλύτερα το Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιά είναι η γνώμη σας;