Αναδημοσιεύω κείμενο από το blog ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ (εδώ) με τίτλο
"Κατάργηση 26 Λεωφορειακών γραμμών στην Αθήνα - 4 στο Χαϊδάρι/ Εκφράζουμε την οργή μας" όπου εκφράζεται η έντονη αγανάκτηση που νοιώθουν οι κάτοικοι των περιοχών Αιγάλεω-Χαϊδαρίου για την κατάργηση 26 λεωφορειακών γραμμών στην Αθήνα και ειδικότερα 4 στο Χαϊδάρι :
[Πειραιάς, Πλατεία Καραϊσκάσκη: τα 802, 803 καταργούνται. Το 845 ενισχύεται λέει ο ΟΑΣΑ όμως οι πολίτες δεν εξυπηρετούνται γιατί υπάρχουν περιοχές που δεν περνάει το 845]
"Κατάργηση 26 Λεωφορειακών γραμμών στην Αθήνα - 4 στο Χαϊδάρι/ Εκφράζουμε την οργή μας" όπου εκφράζεται η έντονη αγανάκτηση που νοιώθουν οι κάτοικοι των περιοχών Αιγάλεω-Χαϊδαρίου για την κατάργηση 26 λεωφορειακών γραμμών στην Αθήνα και ειδικότερα 4 στο Χαϊδάρι :
[Πειραιάς, Πλατεία Καραϊσκάσκη: τα 802, 803 καταργούνται. Το 845 ενισχύεται λέει ο ΟΑΣΑ όμως οι πολίτες δεν εξυπηρετούνται γιατί υπάρχουν περιοχές που δεν περνάει το 845]
Οικολογικός Πολιτιστικός Σύλλογος Χαϊδαρίου ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ.
Θερμοπυλών 92, 12461, Χαϊδάρι
Προς
• ΟΑΣΑ
• Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Κοιν: Δήμος Χαϊδαρίου, Φορείς, Κόμματα, ΜΜΕ
ΘΕΜΑ: Κατάργηση Λεωφορειακών γραμμών
Εκφράζουμε την οργή μας για την πρόσφατη κατάργηση των 26 λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας.
Η οργή μας είναι ακόμα μεγαλύτερη για την κατάργηση των γραμμών στο Χαϊδάρι, γιατί δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην μετακίνηση των κατοίκων της πόλης μας, ιδιαίτερα των περιοχών Δαφνίου, Δάσους, Αφαίας και δυσχεραίνει τη μετακίνηση όλων μας.
Δυστυχώς η λογική «του ληστή με το πριόνι» που κόβει παροχές και υπηρεσίες του κοινωνικού κράτους επιβεβαιώνεται και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Ανυπομονούμε να δούμε με τι θράσος θα «εορτάσατε» την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας, 22-29 Σεπτεμβρίου, όταν θα έχετε «πριονίσει» το σύστημα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Από την άλλη πλευρά επτά σταθμοί του ΜΕΤΡΟ που έπρεπε να έχουν παραδοθεί στους πολίτες από το 2009 δεν λειτουργούν, λόγω πολιτικής εμπλοκής με της SIEMENS. Τρεις απ΄ αυτούς τους σταθμούς είναι στα Δυτικά προάστια της Αθήνας.
Αίσχος.
«Οι άνθρωποι και οι ανάγκες τους πάνω από τα κέρδη»
Κώστας Φωτεινάκης, Πρόεδρος / Σοφία Δημητρίου, Γραμματέας
---------------
Δείτε και την ανάρτηση ΕΔΩ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ :
Είναι γνωστό πως από τις αστικές συγκοινωνίες κατ΄εξοχήν εξυπηρετούνται οι μεροκαματιάρηδες πολίτες οι οποίοι μη έχοντας την οικονομική δυνατότητα χρήσης ΙΧ αυτοκινήτου ή ταξί (όποτε αυτά λειτουργούν) χρησιμοποιούν τα λεωφορεία για να πάνε να βγάλουν τον "άρτον τον επιούσιον".
Η κατάργηση κάποιων γραμμών επομένως πλήττει κατ΄εξοχήν αυτές τις κοινωνικές ομάδες αφού οι έχοντες και κατέχοντες όχι μόνο διαθέτουν την οικονομική δύναμη να μετακινηθούν με όποιο μέσο διαθέτουν αλλά πολλές φορές αυτό το μέσο δεν το πληρώνουν καν οι ίδιοι αφού καλύπτεται από τις δημόσιες δαπάνες (δηλαδή από τους ίδιους μεροκαματιάρηδες που σήμερα καλούνται να κόψουν το λαιμό τους να βρουν τρόπο να φθάνουν στον τόπο εργασίας τους).
Είναι αξιοσημείωτο πως την ίδια ώρα που καταργούνται οι λεωφορειακές γραμμές για δήθεν "λόγους οικονομίας" πληθώρα νέων τμημάτων και φορέων δημιουργούνται προς "τακτοποίησιν ημετέρων" με αδιευκρίνιστο (έως ανύπαρκτο αντικείμενο αφού οι ίδιες εργασίες μπορούσαν να πραγματοποιηθούν από ήδη υπάρχοντες φορείς) όπως για παράδειγμα η ΟΣΥ και η ΣΤΑ.ΣΥ. (βλ.σχετικό δημοσίευμα εδώ)
Για ποιόν λόγο δημιουργούνται οι νέοι φορείς θα μου πείτε αφού προηγούμενα το ίδιο αντικείμενο ασκούσαν ήδη υπάρχοντες φορείς και δεν υπήρχε λόγος να ξοδευτούν χρήματα για την σύσταση νέων φορέων, να αγοραστούν νέα γραφεία, ηλεκτρονικός εξοπλισμός κλπ και να "τακτοποιηθούν" (ή μετακινηθούν) τα ίδια άτομα που οδήγησαν στην οικονομική καταστροφή τους προηγούμενους φορείς? (είτε επειδή μασούλαγαν με χρυσά κουτάλια είτε επειδή γνώριζαν πως κάποιοι μασουλάνε με χρυσά κουτάλια και απλά δεν αντέδρασαν για να τους σταματήσουν)
Μα είναι απλό : γιατί η ίδια ξαναδοκιμασμένη συνταγή της διαγραφής των χρεών προς το Δημόσιο επαναλαμβάνεται για πολλοστή φορά: ο καταχρεωμένος φορέας (ΔΕΚΟ) κλείνει, στη θέση του δημιουργείται νέος φορέας ("ελεύθερος βαρών"). Τα χρέη του παλιού φορέα με μια γομολάστιχα σβήνονται ή για να ακριβολογούμε "ελαφρά τη καρδία" μεταφέρονται και προστίθενται στο δημόσιο χρέος το οποίο θα κληθούμε να πληρώσουμε εγώ και εσύ αγαπητέ μου αναγνώστη. Και λέω ξαναδοκιμασμένη συνταγή αφού εδώ και δεκαετίες επαναλαμβάνεται αναφορικά με τις δημόσιες επιχειρήσεις η ίδια ακριβώς αποτυχημένη διαδικασία συσσώρευσης δημοσίου χρέους με συνέπεια το δημόσιο χρήμα να σπαταλάται ασύστολα δίχως ντροπή και να μην παίρνονται μέτρα για την αποφυγή επανάληψης λαθών του παρελθόντος.
Για του λόγου το αληθές ας φρεσκάρουμε τη μνήμη μας :
1998 Συνολικά χρέη (των συγκοινωνιών) 450 δισ. δραχμές διαγράφονται από τις ΔΕΚΟ και προστίθενται στο Δημόσιο χρέος
2011 Η ιστορία επαναλαμβάνεται : Oφειλές περί τα 2,8 δισ. ευρώ (κοντά στο 1 δισ. παλιές δραχμές) θα διαγραφούν από τις ΔΕΚΟ και θα χρεωθούν στον κρατικό προϋπολογισμό για να αποπληρωθούν τμηματικά έως το 2018 οπότε περίμενε να σου ξανάρθει ο λογαριασμός για να πληρώσεις νέες "έκτακτες εισφορές" με σκοπό την κάλυψη της μαύρης τρύπας.
"Ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ΄αλεύρι" λέει μια σοφή λαϊκή παροιμία. Κόβουμε τις συγκοινωνίες που εξυπηρετούν τα λαϊκά στρώματα αλλά δεν κόβουμε την παροχή μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων στα νυν και πρώην (!!!) πολιτικοθρεμμένα πρόσωπα. Κλείνουμε παλιούς φορείς που χρεωκόπησαν αλλά ανοίγουμε ίδιους και απαράλλαχτους νέους με το ίδιο προσωπικό και το ίδιο αντικείμενο (ή ελαφρώς παραλλαγμένο για να δικαιολογεί την ίδρυση νέων φορέων) αλλά με διαφορετικό όνομα.
Φυσικά δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην προεξοφλεί πως σε μερικά χρόνια θα έχουν ξαναματαδημιουργηθεί νέα ελλείμματα από τους νεοϊδρυθέντες ("ελεύθερους χρεών" σήμερα) φορείς.
Αυτό που δεν ξέρουμε είναι :
- Πότε θα χρεωκοπήσουν οι νέοι φορείς
- Εάν όταν θα χρεωκοπήσουν οι νέοι φορείς θα υπάρχουν έλληνες πολίτες που να τους έχει μείνει σέντσι για να πληρώσουν τα νέα ελλείμματα.
Θερμοπυλών 92, 12461, Χαϊδάρι
Προς
• ΟΑΣΑ
• Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Κοιν: Δήμος Χαϊδαρίου, Φορείς, Κόμματα, ΜΜΕ
ΘΕΜΑ: Κατάργηση Λεωφορειακών γραμμών
Εκφράζουμε την οργή μας για την πρόσφατη κατάργηση των 26 λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας.
Η οργή μας είναι ακόμα μεγαλύτερη για την κατάργηση των γραμμών στο Χαϊδάρι, γιατί δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην μετακίνηση των κατοίκων της πόλης μας, ιδιαίτερα των περιοχών Δαφνίου, Δάσους, Αφαίας και δυσχεραίνει τη μετακίνηση όλων μας.
Δυστυχώς η λογική «του ληστή με το πριόνι» που κόβει παροχές και υπηρεσίες του κοινωνικού κράτους επιβεβαιώνεται και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Ανυπομονούμε να δούμε με τι θράσος θα «εορτάσατε» την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας, 22-29 Σεπτεμβρίου, όταν θα έχετε «πριονίσει» το σύστημα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Από την άλλη πλευρά επτά σταθμοί του ΜΕΤΡΟ που έπρεπε να έχουν παραδοθεί στους πολίτες από το 2009 δεν λειτουργούν, λόγω πολιτικής εμπλοκής με της SIEMENS. Τρεις απ΄ αυτούς τους σταθμούς είναι στα Δυτικά προάστια της Αθήνας.
Αίσχος.
«Οι άνθρωποι και οι ανάγκες τους πάνω από τα κέρδη»
Κώστας Φωτεινάκης, Πρόεδρος / Σοφία Δημητρίου, Γραμματέας
---------------
Επιστολή - Καταγγελία για το ίδιο θέμα έστειλε ο [ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΦΝΙΟΥ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ, "ΔΑΦΝΑΙΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ"] και ο Δήμος Χαϊδαρίου με την υπογραφή του δημάρχου κ.Δημήτρη Μαραβέλια.
Δείτε και την ανάρτηση ΕΔΩ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ :
Είναι γνωστό πως από τις αστικές συγκοινωνίες κατ΄εξοχήν εξυπηρετούνται οι μεροκαματιάρηδες πολίτες οι οποίοι μη έχοντας την οικονομική δυνατότητα χρήσης ΙΧ αυτοκινήτου ή ταξί (όποτε αυτά λειτουργούν) χρησιμοποιούν τα λεωφορεία για να πάνε να βγάλουν τον "άρτον τον επιούσιον".
Η κατάργηση κάποιων γραμμών επομένως πλήττει κατ΄εξοχήν αυτές τις κοινωνικές ομάδες αφού οι έχοντες και κατέχοντες όχι μόνο διαθέτουν την οικονομική δύναμη να μετακινηθούν με όποιο μέσο διαθέτουν αλλά πολλές φορές αυτό το μέσο δεν το πληρώνουν καν οι ίδιοι αφού καλύπτεται από τις δημόσιες δαπάνες (δηλαδή από τους ίδιους μεροκαματιάρηδες που σήμερα καλούνται να κόψουν το λαιμό τους να βρουν τρόπο να φθάνουν στον τόπο εργασίας τους).
Είναι αξιοσημείωτο πως την ίδια ώρα που καταργούνται οι λεωφορειακές γραμμές για δήθεν "λόγους οικονομίας" πληθώρα νέων τμημάτων και φορέων δημιουργούνται προς "τακτοποίησιν ημετέρων" με αδιευκρίνιστο (έως ανύπαρκτο αντικείμενο αφού οι ίδιες εργασίες μπορούσαν να πραγματοποιηθούν από ήδη υπάρχοντες φορείς) όπως για παράδειγμα η ΟΣΥ και η ΣΤΑ.ΣΥ. (βλ.σχετικό δημοσίευμα εδώ)
Για ποιόν λόγο δημιουργούνται οι νέοι φορείς θα μου πείτε αφού προηγούμενα το ίδιο αντικείμενο ασκούσαν ήδη υπάρχοντες φορείς και δεν υπήρχε λόγος να ξοδευτούν χρήματα για την σύσταση νέων φορέων, να αγοραστούν νέα γραφεία, ηλεκτρονικός εξοπλισμός κλπ και να "τακτοποιηθούν" (ή μετακινηθούν) τα ίδια άτομα που οδήγησαν στην οικονομική καταστροφή τους προηγούμενους φορείς? (είτε επειδή μασούλαγαν με χρυσά κουτάλια είτε επειδή γνώριζαν πως κάποιοι μασουλάνε με χρυσά κουτάλια και απλά δεν αντέδρασαν για να τους σταματήσουν)
Μα είναι απλό : γιατί η ίδια ξαναδοκιμασμένη συνταγή της διαγραφής των χρεών προς το Δημόσιο επαναλαμβάνεται για πολλοστή φορά: ο καταχρεωμένος φορέας (ΔΕΚΟ) κλείνει, στη θέση του δημιουργείται νέος φορέας ("ελεύθερος βαρών"). Τα χρέη του παλιού φορέα με μια γομολάστιχα σβήνονται ή για να ακριβολογούμε "ελαφρά τη καρδία" μεταφέρονται και προστίθενται στο δημόσιο χρέος το οποίο θα κληθούμε να πληρώσουμε εγώ και εσύ αγαπητέ μου αναγνώστη. Και λέω ξαναδοκιμασμένη συνταγή αφού εδώ και δεκαετίες επαναλαμβάνεται αναφορικά με τις δημόσιες επιχειρήσεις η ίδια ακριβώς αποτυχημένη διαδικασία συσσώρευσης δημοσίου χρέους με συνέπεια το δημόσιο χρήμα να σπαταλάται ασύστολα δίχως ντροπή και να μην παίρνονται μέτρα για την αποφυγή επανάληψης λαθών του παρελθόντος.
Για του λόγου το αληθές ας φρεσκάρουμε τη μνήμη μας :
1998 Συνολικά χρέη (των συγκοινωνιών) 450 δισ. δραχμές διαγράφονται από τις ΔΕΚΟ και προστίθενται στο Δημόσιο χρέος
2011 Η ιστορία επαναλαμβάνεται : Oφειλές περί τα 2,8 δισ. ευρώ (κοντά στο 1 δισ. παλιές δραχμές) θα διαγραφούν από τις ΔΕΚΟ και θα χρεωθούν στον κρατικό προϋπολογισμό για να αποπληρωθούν τμηματικά έως το 2018 οπότε περίμενε να σου ξανάρθει ο λογαριασμός για να πληρώσεις νέες "έκτακτες εισφορές" με σκοπό την κάλυψη της μαύρης τρύπας.
"Ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ΄αλεύρι" λέει μια σοφή λαϊκή παροιμία. Κόβουμε τις συγκοινωνίες που εξυπηρετούν τα λαϊκά στρώματα αλλά δεν κόβουμε την παροχή μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων στα νυν και πρώην (!!!) πολιτικοθρεμμένα πρόσωπα. Κλείνουμε παλιούς φορείς που χρεωκόπησαν αλλά ανοίγουμε ίδιους και απαράλλαχτους νέους με το ίδιο προσωπικό και το ίδιο αντικείμενο (ή ελαφρώς παραλλαγμένο για να δικαιολογεί την ίδρυση νέων φορέων) αλλά με διαφορετικό όνομα.
Φυσικά δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην προεξοφλεί πως σε μερικά χρόνια θα έχουν ξαναματαδημιουργηθεί νέα ελλείμματα από τους νεοϊδρυθέντες ("ελεύθερους χρεών" σήμερα) φορείς.
Αυτό που δεν ξέρουμε είναι :
- Πότε θα χρεωκοπήσουν οι νέοι φορείς
- Εάν όταν θα χρεωκοπήσουν οι νέοι φορείς θα υπάρχουν έλληνες πολίτες που να τους έχει μείνει σέντσι για να πληρώσουν τα νέα ελλείμματα.
Καλημέρα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να μην συνεχιστεί αυτό..
Και ενώ δίνονται 1,9 εκατομμύρια στο Άγιο Όρος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://7news.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=108932:-----19-----&catid=83:2010-03-15-11-52-17&Itemid=245
Αίσχος!!
:(
Ελπίζω με την άδειά σου το αναδημοσίευσα:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://anemos5.blogspot.com/2011/08/26.html
ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Και να ήταν μόνο αυτό... Νομίζω όμως ότι η δημόσιες συγκοινωνίες είναι ώρα -και λόγω κρίσης- να αναβαθμιστούν και να αποτελέσουν το μέσο μετακίνησης για τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαιρετώ μετά από αρκετό καιρό!