ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Τ΄αστέρι του βορριά (a cappella)








Τ' αστέρι του βοριά
θα φέρει ξαστεριά
μα σαν φανεί
μεσ' απ' το πέλαγο πανί
θα γίνω κύμα και φωτιά
να σ' αγκαλιάσω ξενητιά

Και 'συ χαμένη μου
πατρίδα μακρυνή
θα γίνεις χάδι και πληγή
σαν ξημερώσει σ' άλλη γή

Τώρα πετώ
για της ζωής το πανηγύρι
τώρα πετώ
για της χαράς μου την γιορτή

Φεγγάρια μου παλιά
καινούργια μου πουλιά
διώχτε τον ήλιο
και τη μέρα απ' το βουνό
για να με δείτε να περνώ
σαν αστραπή στον ουρανό
Δίς

Διώχτε τον ήλιο
και τη μέρα απ' το βουνό
για να με δείτε να περνώ
σαν αστραπή στον ουρανό

11 σχόλια:

  1. Απίστευτες είναι!!!!
    Καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα, το κελάϊδισμα του πουλιού και το τραγούδι όπως το λένε τα κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο το τραγούδι, αξεπέραστη η ακουστική του αρχαίου θεάτρου, συμπαθέστατες οι κοπέλες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κελάηδισμα ειναι δικό μου

    Κοτσιφοφιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από τα ωραιότερα ακούσματα της ζωής μου!!!
    Νάσαι καλά Δυοσμαράκι που μας το χάρισες αυτό το όμορφο ποστάκι...
    Αν δεν έχεις αντίρρηση θα ήθελα να το αναδημοσιεύσω στον Άνεμο... Αξίζει να το μοιραστούν κι άλλοι...

    Καλό Πάσχα σου εύχομαι και ανάσταση κάθε κρυφής και φανερής ελπίδας σου!!!
    Φιλιά!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Hfaistiwnas
    Δεν είναι φοβερές οι κοπέλες?
    Με μάγεψαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @leondokardos
    Συνδυασμός άπαικτος, η φύση και ο άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Sitalkis
    Αρχαία θέατρα με καταπληκτική ακουστική, τα περισσότερα εκ των οποίων παραμένουν ανεκμετάλλευτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @JK Skroutzakos
    Σε ευχαριστώ πολύ Σκρουτζάκο μου για τις τρυφερές ευχές σου.
    Εύχομαι και σε σένα Καλή Ανάσταση. Να περάσεις όμορφα με τους δικούς σου ανθρώπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @karaflokotsifas
    Κοτσυφάκο μου! Κι έλεγα τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει αυτό το κελάηδημα...Που εξαφανίστηκες???
    Εύχομαι αυτές τις ημέρες να περάσεις γαλήνια μέσα στο δάσος σου με τη κουκουβάγια να ξανανοίγει διάλογο.
    Θα περάσω από τα μέρη σου
    Καλή Ανάσταση εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @marianaonice

    Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν οι κοπελούδες Μαριάννα μου. Κι εγώ μαγεύτηκα. Ούτε ξέρω πόσες φορές τις άκουσα.
    Και βέβαια μπορείς να το ανεβάσεις το βίντεο. Στο youtube το βρήκα κι εγώ.
    Ειδικά το σημείο που μιλάει για τον ήλιο και πέφτουν οι ηλιαχτίδες του ήλιου στη μηχανή είναι το κάτι άλλο.
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Οι κρυφές ελπίδες λιγουλάκι δύσκολο το βλέπω να γίνουν πραγματικότητα. Δεν πειράζει όμως συμβιβαζόμαστε.
    Καλή Ανάσταση κοπελούδα μου
    Να περάσεις όμορφα αυτές τις ημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιά είναι η γνώμη σας;