ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2009

Εξωφρενικά παράλογες οι αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας. Εσείς θα τις δεχτείτε????






Το 2009 θα πρέπει να ανακηρυχτεί ως έτος της πλέον δυσβασταχτης φορολογίας (έκτακτες εισφορές, ΕΤΑΚ, τρομακτικές αυξήσεις σε τρόφιμα και ποτά και τώρα τα τέλη κυκλοφορίας).
Λίγο πολύ όλοι μας παραλάβαμε αυτές τις ημέρες τα τέλη κυκλοφορίας που μας έστειλε ως γιορτινό δώρο η ΔΟΥ και μάλιστα είναι καταβλητέα μέχρι 31.12.09 (...άμα πρόκειται να εισπράξουν...... για πότε τσακίζονται οι Δημόσιες Υπηρεσίες και οι κυβερνήσεις να βγάλουν λογαριασμούς, μοναχά όταν πρέπει να πληρώσουν ακολουθούν ρυθμούς χελώνας....)
Ας πάρουμε λοιπόν 2 χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτοκινήτων

1. Ενα αυτοκίνητο 2000 κυβικά (έτος κυκλοφορίας 2007) και
2. Ενα αυτοκίνητο 1600 κυβικών (έτος κυκλοφορίας 1991) 
Τα παραδείγματα που χρησιμοποιώ αποτελούν (πιστεύω) τον μέσο όρο των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι πολίτες (ούτε πολύ μικρού κυβισμού, ούτε τις περιπτώσεις των τζιπ μεγάλου κυβισμού). Ποιό είναι το κοινό σημείο ανάμεσα στις 2 παραπάνω περιπτώσεις???
ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΠΟΣΟ 150 ΕΥΡΩ.
Στη μεν πρώτη περίπτωση το ποσό βαφτίζεται "περιβαλλοντικά τέλη" ενώ στη δεύτερη περίπτωση ονομάζεται "ειδικό τέλος" μα το αποτέλεσμα για τη τσέπη και των δύο κατόχων των οχημάτων είναι το ίδιο αφού καλούνται να πληρώσουν και οι δύο 150 Ευρώ.
Συμπέρασμα πρώτο :  
Eίτε ένα παλιό σαραβαλάκι κατέχεις είτε ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο δεν τη γλυτώνεις, θα "τιμωρηθείς" με πρόσθετα τέλη ανεξαρτήτως των ρύπων που εκπέμπει το όχημά σου και της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος.  Επομένως τα πρόσθετα τέλη καμία σχέση δεν έχουν με την προστασία του περιβάλλοντος


Πάμε τώρα να δούμε ποιό είναι το σύνολο του απαιτητέου ποσού για κάθε ιδιοκτήτη για τα τέλη κυκλοφορίας του 2010 (τέλη κυκλοφορίας + πρόσθετο τέλος) χρησιμοποιώντας τα παραπάνω παραδείγματα οχημάτων για να μιλάμε με συγκεκριμένα νούμερα :

1. Ευρώ 578 (Ποσοστό αύξησης τελών μέσα σε ένα χρόνο 30% αφού για το 2009 καταβλήθηκαν Ευρώ 446)
2. Ευρώ 352 (Ποσοστό αύξησης τελών μέσα σε ένα χρόνο 75% αφού για το 2009 καταβλήθηκαν 202 Ευρώ + 20% αύξηση σε σχέση με τα τέλη για το 2008 = ποσοστό αύξησης τελών κυκλοφορίας 95% μέσα σε διάστημα μόλις 2 χρόνων!!!!!!!)

Συμπέρασμα δεύτερο
- Οπως φαίνεται από τον τρόπο υπολογισμού ίσης επιβάρυνσης (150 Ευρώ) για 2 διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων, ο υπολογισμός του ύψους των τελών δεν έγινε με βάση κάποια επιστημονική μέθοδο μα με μπακαλίστικες μεθόδους  (του στυλ: τα ταμεία μας έχουν ανάγκη τόσα χρήματα, πόσα οχήματα έχουν οι πολίτες? Ψ οχήματα x  150 Ευρώ μας κάνουν αυτά που θέλουμε να εισπράξουμε....)

Συμπέρασμα τρίτο
- Οπως φαίνεται από τα ποσοστά των αυξήσεων (30% και 75%) που επιβάλλονται σε χαλεπούς καιρούς, οι  (εκάστοτε) κυβερνώντες έχουν παντελή άγνοια της οικονομικής κατάστασης που επικρατεί στα νοικοκυριά και στην αγορά. Είναι βέβαιο πως τα μέτρα αυτά κάθε άλλο παρά διακατέχονται από περιβαλλοντικές ή κοινωνικές ευαισθησίες αφού  οι  αυξήσεις αυτές ευνοούν τις μεγάλες επιχειρήσεις ενώ θα γονατίσουν τα νοικοκυριά και τις χαμηλών εισοδημάτων τάξεις.

Πως είναι δυνατόν από έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου (ιδιώτη) που ούτε κατά διάνοια  δεν εισπράττει  αύξηση στο μισθό του της τάξεως του 30 ή 75% να  ζητείται να δείξει ανοχή και συγκατάβαση στα οικονομικά προβλήματα που μαστίζουν τη χώρα μας και να δεχτεί το πάγωμα του μισθού του όταν από την άλλη του ζητιούνται τέλη κυκλοφορίας προσαυξημένα με δυσθεώρητα ποσοστά????? Πιστεύουν  οι (εκάστοτε) κυβερνώντες πως με τέτοιες πρακτικές θα κερδίσουν τη συμπαράσταση των ιδιωτών πολιτών  σε αυτές τις δύσκολες εποχές?  Οι επιχειρήσεις έτσι κι αλλοιώς δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερο πρόβλημα με τα τέλη αφού  οι αυξήσεις μάλλον τις ευνοοούν. Σύμφωνα με τον Κώδικα Φορολογίας οι δαπάνες για τα έξοδα αυτοκινήτων εκπίπτουν από τα κέρδη που δηλώνουν οι επιχειρήσεις στη φορολογική τους δήλωση. Οπότε όσο μεγαλύτερα έξοδα  τόσο μεγαλύτερες φοροαπαλλαγές. Το δε κόστος των αυξήσεων το περνούν στα προϊόντα που παράγουν ή πωλούν  στους καταναλωτές και όλα είναι μέλι γάλα. Πιστεύω πως  όταν από τη μια υπάρχει ένα Κράτος που παγώνει τους μισθούς ή δίνει μηδενικές ευξήσεις και από την άλλη το ίδιο το Κράτος απαιτεί παράλογες αυξήσεις της τάξης του 30-75% τότε καταλύεται κάθε δικαίωμα ισονομίας του πολίτη.

Θεωρώ εκβιαστική και καταχρηστική την αύξηση των τελών κυκλοφορίας του 2010. Το Κράτος χρησιμοποιεί τη δεσπόζουσα θέση του για να επιβάλλει τις παράλογες απαιτήσεις του στους ιδιώτες - πολίτες οι οποίοι βρίσκονται σε μειονεκτική θέση (εάν δεν πληρώσουν μέχρι 31.12.09 θα αναγκαστούν είτε να κυκλοφορούν παράνομα είτε να πληρώσουν προσαυξήσεις για κάθε ημέρα καθυστέρησης καταβολής της οφειλής).

Θα δεχόμουν ίσως να καταβάλλω τα υπέρογκα αυτά τέλη κυκλοφορίας υπό την προϋπόθεση  πως τα μέτρα θα προέβλεπαν την κατάργηση του ΚΤΕΟ και της υποχρεωτικής έκδοσης καυσαερίων. Αφού τα τέλη επιβάλλονται δίχως να εξετάζεται η καλή ή κακή κατάσταση του οχήματός μου τότε ποιός είναι ο λόγος να υποχρεούμαι να πληρώνω έξοδα για κάρτα καυσερίων και για έλεγχο ΚΤΕΟ????

Στις 21.12.09 και ώρα 17.00 στο Παναθηναϊκό Στάδιο διοργανώνεται μαζική διαμαρτυρία ενάντια στην παράλογη αύξηση των τελών κυκλοφορίας (περισσότερες πληροφορίες εδώ). Δεν ξέρω για εσάς μα εγώ θα είμαι εκεί καθώς και σε κάθε εκδήλωση που θα έχει στόχο να μπει φραγή σε κρατικές αυθαιρεσίες αυτού του είδους.

Η κατοχή ΙΧ έχει καταντήσει ασύμφορη. Ασε που εδώ στη πρωτεύουσα αν και πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις το αυτοκίνητό σου λόγω των καθημερινών συλλαλητηρίων οπότε στη πράξη το αφήνεις παρακαρισμένο και κάνεις ωτοστοπ για να φτάσεις στον προροισμό σου. Μα ακόμη και αν θέλεις να  ταξιδέψεις εκτός Αθηνών σε υποχρεώνουν να  πληρώνεις υπέρογκα διόδια για πολυτελείς δρόμους που ΘΑ σου παραδοθούν (μέχρι τότε εσύ  κινδυνεύεις να σπάσεις το αμάξι σε καμιά λακούβα του υπάρχοντος οδικού δικτύου το οποίο δεν συντηρείται επαρκώς, τα διόδια όμως διόδια).....

Προσωπικά αρνούμαι να καταβάλλω τέλη προσαυξημένα κατά 75% (έχω ένα αυτοκίνητο του 1991). και σκοπεύω να καταθέσω τις πινακίδες του αυτοκινήτου μου στην αρμόδια ΔΟΥ ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Το ίδιο σκοπεύουν να κάνουν και πολλοί γείτονές μου. Δεν θα δώσουμε την ικανοποίηση στις Δημόσιες Υπηρεσίες να καταληστέψουν το εισόδημά μας. 

Θα μου πείτε και πως θα μετακινούμαστε εάν καταθέσουμε όλοι τις πινακίδες????
Δεν παθαίνουμε τίποτα δίχως αυτοκίνητο...Μια ιδέα είναι....
Λίγη προσπάθεια θέλει να απεξαρτηθούμε από τα αυτοκίνητά μας.....
Ας θυμηθούμε πως το περπάτημα είναι υγεία....
Ας αγοράσουμε κανένα ποδηλατάκι αλλά και...... 

.....γιατί όχι? .......
.....Για σκεφτείτε, περισσότερο στοιχίζει ένα γαϊδουράκι από 352 Ευρώ το χρόνο???? Πόσα θα γλυτώσετε από βενζίνες????? Ασε που θα μπορεί να σε πάει ακόμη και σε μέρη που δεν πάει το ΙΧ....Κερδισμένοι θα βγουν και οι Δήμοι αφού εάν συλλέξουν τα απόβλητα από τα γαϊδουράκια θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν για λίπασμα στους δημόσιους κήπους με αποτέλεσμα την εκμηδένιση των κονδυλίων που τώρα καταβάλλουν για αγορά λιπασμάτων (θα ενισχύσουν και τα ελληνικά προϊόντα αφού τα λιπάσματα που χρησιμοποιούν τώρα είναι εισαγόμενα)......

Πιστεύω πως εάν υπήρχε δυνατό καταναλωτικό κίνημα και όλοι οι πολίτες κατέθεταν τις πινακίδες τους, το Κράτος θα αναγκαζόταν να μειώσει το ύψος των τελών κυκλοφορίας. Δεν ξέρω για εσάς μα εγώ θα το κάνω αφού τόσα χρήματα για τέλη κυκλοφορίας δεν τα έχω. Μα και να τα είχα δεν θα ήμουν διατεθειμένη να τα πετάξω για να πληρώνω παράλογα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας που ξεφεύγουν από κάθε λογική.....

Θυμηθείτε.....όποιος θέλει δηλαδή να ενώσει τη φωνή του στη διαμαρτυρία....
Δευτέρα 21.12. ώρα 17.00 στο Παναθηναϊκό Στάδιο

33 σχόλια:

  1. Απαράδεκτοι Δυοσμαράκι μου!
    Τιμωρούν τον κάτοχο παλιού αυτοκινήτου, λες και είναι επιλογή του να οδηγεί παλιό αυτοκίνητο. Είχα γράψει κι εγώ κάτι ανάλογο στα Πράσινα / σοσιαλιστικά τέλη κυκλοφορίας.
    Ευτυχώς που επιλέξαμε σοσιαλιστική κυβέρνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσωπικά δεν έχω αμάξι και άμεσα παίρνω ποδηλατάκι :)
    Για τις αυξήσεις, σιγά που δε θα ήταν εξωφρενικά παράλογες..,άλλωστε από εδώ και πέρα μόνο παράλογες αυξήσεις στα πάντα θα έχουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αλήθεια τα τέλη κυκολοφορίας για ποιο λόγο τα πληρώνουμε αλήθεια;
    και εφόσον πληρώνουμε τέλη γιατί πληρώνουμε και διόδια;
    και πότε θα αρχίσουν να χρεώνουν και το περπάτημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα.

    Για μας που ζουμε λιγο εξω απο την Αθηνα, ειναι αδυνατον να μετακινηθουμε χωρις αυτοκινητο.
    Γιατι τα μεσα μαζικης μεταφορας ειναι απαραδεκτα.
    Οπότε δεν γινεται να μην τα πληρωσουμε τα τελη.

    Οσο για την για πολλοστη φορα ληστρικη επιδρομη στις τσεπες μας, θα επρεπε να αντιδρασουμε.
    Αλλά στη χωρα των προβατων, των κομματοσκυλων, των παρτακηδων και των καναπεδακηδων δεν τρεφω πλεον σχεδον καμια ελπιδα.
    Για κανενα και για τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Teddyboy

    Ναι ρε γμτ. Ξέρεις πόσο θα ήθελα να είχα αντί για τη "Μαρμάρω" του '91 όχι κανένα τζιπ μα κανένα αμαξάκι πιο σύγχρονο....
    Μα που να περισσέψουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα ποσά είναι εκτός λογικής! Έτσι κι αλλιώς ήταν! Τώρα με τις αυξήσεις το αυτοκίνητο έχει καταντήσει πολυτέλεια!

    Εγώ έτσι κι αλλιώς δεν έχω και μετακινούμαι ή με τα πόδια ή με μέσο μεταφοράς. Με βοηθάει και η πόλη που μένω. Όταν αργότερα πάρω θα είναι ένα και μοναδικό για όλη την οικογένεια.

    Καλό απόγευμα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @roadartist

    Είσαι η καλύτερη καλή μου καλλιτέχνιδα.
    Με το ποδήλατο συνδυάζει κανείς οικονομία και γυμναστική (αφού γλυτώνεις και τα έξοδα γυμναστηρίου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @basnia

    Το γαϊδουράκι μην χρεώσουν μόνο....
    (ειλικρινά πάρα πολύ το σκέφτομαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στα 352 και εγώ..
    Άσε, αν ήμουν εκεί θα ερχόμουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με προβλημάτισε η ανάρτησή σου. Αύριο πρωί πρωί θα πάω να πληρώσω τα τέλη. Να συνεισφέρω κι εγώ για την Ελλάδα ρε γμτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παραφραση ασματος.
    ''Τελη,τελη ,τελη/μαγκα Ελληναρα /εφτασες στον πατο/κι ολα μια χαρα.!!
    Προσωπικα εχω αρνηθει να πληρωσω αυξημενα διοδια στην Εθνικη [ τμημα Σαρακατσανος-Θεσ/νικη ]περιμενω το δικαστηριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντολή "έξωθεν"...
    ΄Εμμεσος εκβιασμός για την αγορά νέου και κατ' επέκτασιν την ενίσχυση των αυτοκινητοβιομηχανιών.

    Εν τέλει και βλέποντας τα αραγμένα επί πολλές συνεχείς ημέρες Ι.Χ., νομίζω πως δεν μας είναι και τόσο απαραίτητα

    ΄Ομως επειδή κόπτονται να μαζέψουν χρήμα και το γαϊδαράκο ακόμη θα βρουν τρόπο να φορολογήσουν.
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απόλυτα σωστά τα περιγράφεις. Καταρχήν το 2010 θα είναι χρόνος που θα πληρώσουμε όλοι, μα όλοι, πολλά,πότε το ένα πότε το άλλο. Όσο για τα τέλη κυκλοφορίας ή όπως αλλιώς τα πουν, υπάρχει κάτι εξωφρενικό. Εγώ έχω ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε το 1993, αλλά κρατά πολύ καλά, κάνω τα σέρβις του, παράπονο δεν έχω, είναι κατατλυτικό και περνάει πάντα απο το ιδιωτικό ΚΤΕΟ. Δε το χρησιμοποιώ πολύ. Και τώρα έρχεται το κράτος και μου αυξάνει τα τέλη κατά 150 ευρώ γιατί δεν έχω χρήματα να πάρω καινούργιο !!!!
    Απαράδεκτο, χυδαίο, γιατί το κράτος με τιμωρεί επειδή δεν έχω.... χρήματα, ή επειδή δε θέλω να πάρω δάνειο απο τις κωλοτράπεζες!!!
    Ειλικρινά δεν είναι εξωφρενικό ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ απολύτως και με εσένα dyosmaraki, αλλά και με τους προλαλήσαντες.
    Και δεν είναι μόνον αυτή η παράμετρος, αλλά και αν αποφασίσεις να κρατήσεις το αυτοκίνητό σου, που είναι και σε καλή κατάσταση, συμβάλεις και στην οικονομία γιατί δεν βγάζεις συνάλλαγμα - έμμεσα βέβαια - από την Ελλάδα.
    Και έχουμε το παράλογο σε μία υπερχρεωμένη χώρα να υποχρεωνόμαστε στην αγορά καινούργιων αυτοκινήτων και να χρεωνόμαστε ακόμη περισσότερο.
    Χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου δυοσμαράκι, η αύξηση των τελών είναι τελείως παράλογη με μόνο στόχο την είσπραξη χρημάτων, ποσώς τους ενδιαφέρει αν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε οικονομικά και δεν νομίζω πως αν πληρώσω τα επαυξημένα τέλη αυτομάτως το αυτοκινητάκι μου θα γίνει φιλικό προς το περιβάλλον...
    δεν ήξερα για την διαμαρτυρία, ευχαριστώ για την ενημέρωση,
    να είσαι καλά,
    καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου dyosmaraki,

    Το μέτρο της άυξησης των τεών κυκλοφορίας είναι απαράδεκτο. Είναι λογικό τα παλιότερα αυτοκίνητα να πληρώνουν μεγαλύτερο φόρο από ότι τα καινούργια, αλλά η διαφορά στην Ελλάδα έχει περάσει κάθε όριο. Για παράδειγμα στην Αγγλία ένα αυτοοκίνητο καινούργιο 1200 έχει 40 λίρες τέλη ενώ ένα δεκαετίας (το δικό μου είναι 11) έχει 135 λίρες.

    Στην Ελλάδα δυστυχώς οι υπηρεσίες και τα προιόντα αυξάνουν συνέχεια χωρίς κανέναν ιδιαίτερο λόγο. Γι αυτό ακριβώς το λόγο δεν είμαστε ανταγωνιστικοί σε τίποτα, δεν παράγουμε τίποτα και δεν προσελκύουμε ούτε σοβαρούς επενδυτές ούτε σοβαρούς πελάτες (για παράδειγμα στον τουρισμό). Το να καταθέσεις τις πινακίδες το βρίσκω παράτολμο. Αν μπορείς χωρίς αυτοκίνητο καλά θα κάνεις. Εγώ αν ήμουν στην Ελλάδα δεν θα το έκανα, αλλά θα πλήρωνα. Νομίζω πως η ζωή χωρίς αυτοκινητο είναι αρκετά δύσκολοτερη.

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δυοσμαράκι μου σαφώς συμφωνώ μαζί σου και δίκαια η αγανάκτησή σου, όμως πραγματικά έχουμε επιλογή; Και μη μου πεις πως είναι επιλογή να μην έχω αυτοκίνητο γιατί αυτό δεν "παίζει" στη σημερινή εποχή. Άρα όσο κι αν φωνάξουμε, στο τέλος θα το πληρώσουμε και με τον καιρό θα το ξεχάσουμε κι αυτό. Καθόλου δεν το χαίρομαι, αλλά συνειδητοποιώ πως απλά δεν έχω επιλογή.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλεια ανάλυση της κατάστασης που πάνε να μας επιβάλουν!
    Σιγά μη νοιαστούν για το περιβάλλον!
    Εισπρακτικά μέτρα είναι όπως πάντα άλλωστε τα μέτρα που παίρνουν!
    Έχω ποδηλατάκι αλλά πώς να κινηθείς στο κέντρο μ' αυτό? Θα σε φάνε λάχανο!!
    Η συγκέντρωση πρέπει να γίνει και να έχει επιτυχία.
    Ας προσπαθήσουμε να πάμε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εμείς έχουμε ένα αυτοκίνητο απο πεποίθηση (κυκλοφορούμε στην Αθήνα μόνο με μηχανή και το αυτοκίνητο είναι μόνο για τις εκτός Αθηνών μετακινήσεις) 2000 κυβικά, που αγοράσαμε πριν από δεκαπέντε χρόνια, καταλυτικό, έχει κάνει σ΄αυτά τα χρόνια 150000 χιλιόμετρα, είναι σαν καινούριο και μας ζητούν να πληρώσουμε 750 ευρώ. Δηλ έναν ολόκληρο μισθό!!!!!!
    ΕΛΕΟΣ!!!!!!
    Αν θες πέρνα κι από μένα, κάθε βοήθεια πολύτιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Αντώνης

    Μην απελπίζεσαι Αντώνη. Μαθαίνω πως το Υπουργείο Οικονομικών κατακλύστηκε από επιστολές εξοργισμένων πολιτών που διαμαρτύρονται για τα προσαυξημένα τέλη.
    Δεν ξέρω εάν το Υπουργείο ευαισθητοποιηθεί όμως θεωρώ θετικό πως οι πολίτες φαίνεται να αντιδρούν, γεγονός που το θεωρώ καλό σημάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Hellenic Potion

    Είσαι τυχερός. Η πόλη στην οποία μένεις έχει καταπληκτικά μέσα μαζικής μεταφοράς και βοηθά τον πολίτη να μετακινηθεί.

    Θίγεις ακόμη ένα σημαντικό θέμα : Σε κάθε οικογένεια υπάρχουν 3-4 αυτοκίνητα. Δεν θα μπορούσαν να στερηθούν τα 2 από αυτά καταθέτοντας τις πινακίδες για όσο διάστημα η κυβέρνηση δεν μειώνει τα τέλη????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Hfaistiwnas

    Δεν είναι απαράδεκτη η κατά 75% αύξηση??? Τι να πω. Είναι τρελλοί οι άνθρωποι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @phlouflis

    Επιλογές είναι αυτές phloufli μου.
    Για την Ελλάδα ρε γμτ (Λέγκω Λέγκω μάνα....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Taspa

    Καλά έκανες taspa μου
    Νομίζω στηρίζει αυτή τη προσπάθεια και η ΕΚΠΟΙΖΩ (αν θυμάμαι καλά)
    Εύχομαι και με τη νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Φύρδην Μίγδην

    Εχεις δίκιο για τον εκβιασμό. Σου λένε ή πληρώνεις τρελλά τέλη κυκλοφορίας ή αντε να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο για να ενισχύσουμε του Ευρωπαίους εταίρους μας. Και οι Ευρωπαίοι εταίροι μας θησαυρίζουν και μεταφέρουν την παραγωγή των αυτοκινήτων σταδιακά στην Κίνα!!!!!
    Δεν θα αγοράσουμε καινούργια αυτοκίνητα με εκβιασμούς.

    Λες καλή μου Γλαρένια να φορολογήσουν και τον γαϊδαράκο???? Αποτελεί τη μοναδική μου ελπίδα πια....

    Καλές γιορτές νάχεις φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @leondokardos

    Και βέβαια είναι εξωφρενικό. Και το δικό μου το αμαξάκι μια χαρά είναι. Καταλυτικό (δεν είπαν πως δεν ρυπαίνουν τα καταλυτικά?) Δεν μου έχει δημιουργήσιε προβλήματα μις και κάθε χρόνο του κάνω το σέρβις του. Μόνο βάψιμο δεν του έκανα γιατί μου ζήτησαν 1200 Ευρώ.
    Ομως αφού τη δουλειά μου τη κάνει γιατί πρέπει έτσι εκβιαστικά με αναγκάζουν να αγοράσω καινούργιο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Odysseas

    Πολύ εύστοχο το σχόλιό σου. Παράλογο είναι βέβαια. Αντί να κοιτάξουν πως να συμμαζέψουν τις εισαγωγές και να αυξήσουν τις εξαγωγές που πάνε κατά διαόλου κάνουν ότι μπορούν για να βουλιάξει παραπέρα η οικονομία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @thumbelina

    Αυτό είναι που με θυμώνει καλή μου thumbelina. Να πληρώσω μόνο και μόνο για να καλύψω τις μαύρες τρύπες όχι δεν πληρώνω. Αν ήταν στα αλήθεια για το καλό του περιβάλλοντος θα το δεχόμουν.

    Νάσαι καλά φίλη μου
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Ndn

    Πιστεύω πως μόνο εάν μεγάλος αριθμός πολιτών κατέθετε τις πινακίδες τότε θα μπορούσε να ασκήσει πίεση. Πιστεύω πως δεν αρκούν μοναχά τα συλλαλητήρια μα και πράξεις που υποδηλώνουν την αντίθεσή μας σε παράλογες απαιτήσεις.

    Σίγουρα ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Οχι δεν με πειράζει να μείνω δίχως αυτοκίνητο και αφού ο νόμος μου δίνει αυτό το δικαίωμα θα το κάνω.

    Ενας γείτονας συνταξιούχος ενώ στην αρχή σκεφτόταν και αυτός να καταθέσει τις πινακίδες τελικά παρέδωσε το αυτοκίνητό του για καταστροφή. Νοιώθει εξαπατημένος και εξοργισμένος και δεν έχει λεφτά να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο μα ούτε να επιβαρύνει το εισόδημά του κατά 30 Ευρώ το μήνα για να πληρώσει τις μαύρες τρύπες του Δημοσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Maria Tzirita

    Τρόποι για μετακίνηση βρίσκει κανείς άμα θέλει. Εάν από την άλλη εξακολουθήσουμε να σιωπούμε σε κάθε παράλογο χαράτσι που μας επιβάλλεται νομίζω πως τότε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

    Πάντως επειδή και τα πορτοφόλια μας έπιασαν πια πάτο νομίζω πως οι πολίτες και να θέλουν δεν μπορεί παρά να αντιδράσουν. Τα εισοδήματά μας έχουν μειωθεί δραστικά, δεν πάει παρακάτω.

    Αυτή τουλάχιστον είναι η δική μου γνώμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @marianaonice

    Κι εγώ ίσως θα φοβόμουνα να κυκλοφορήσω με το ποδήλατο στο κέντρο. Ομως βλέπω πως οι ποδηλάτες στο κέντρο της Αθήνας όλο και αυξάνονται.

    Κι εγώ πιστεύω πως η συγκέντρωση θα πρέπει να έχει μαζική συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πεστα όλα και τα είπες καλά//αυτή είναι η δύναμή του blogging τελικά
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Ανεμος

    Καλημέρα Ανεμε και καλή εβδομάδα με επιτυχίες απόψε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιά είναι η γνώμη σας;