ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Το ETAK, τα Debates και τα διλήμματα....


- Δε μου λες dyosmaraki μου τελικά θα γίνει ή δεν θα γίνει το ντιμπέϊτ (εδώ) ανάμεσα στον Κώστα και τον Γιώργο???? με ρώτησε η θειά Μερόπη....
- Ναι κάτι τέτοιο ακούγεται θειά Μερόπη, της απάντησα με βαριεστημένο ύφος, αλλά εγώ δεν σκοπεύω να το παρακολουθήσω....Θεωρώ πως θα είμαι πολύ ανόητη να καθήσω στον καναπέ μου να παρακολουθώ (και κατά συνέπεια να επικροτώ) μια κοκορομαχία που εκ των προτέρων γνωρίζω πως θα κινηθεί στα ίδια ανούσια πλαίσια. Φοβάμαι πως δεν πρόκειται να προσφέρει κάτι καινούργιο σε αυτά που ξέρουμε. Αναρωτήθηκα πολλές φορές ποιό είναι το νόημα ενός debate,
-να πληροφορηθεί ο πολίτης για τις θέσεις των κομμάτων ή
-να επιβραβευτεί η καλύτερη ρητορική δεινότητα του κάθε αρχηγού????
Αλλωστε εάν θέλω να ενημερωθώ για τις θέσεις των κομμάτων γιατί να μην επισκεφτώ τα εκλογικά κέντρα και παίρνοντας ένα φυλλάδιο με τα ΘΑ του κάθε κόμματος να τα μελετήσω και να βρω ποιό μου ταιριάζει περισσότερο.
Και αυτή η θειά Μερόπη έμαθε το debate και την έπιασε ξαφνικά ο πόνος???
Σάμπως είχε ξανακούσει και στο χωριό για debate???
Εκεί οι άνθρωποι πήγαιναν στα καφενεία και λύνανε τα προβλήματά τους...
Ανάμεσα σε τσακωμούς και μονιάσματα αντάλλασσαν και κανένα κέρασμα μεταξύ τους.
Ασε που μου σπάει τα νεύρα η λέξη debate. Πείτε το βρε άνθρωποι, τηλεοπτική διαμάχη, τηλεοπτική αντιπαράθεση......Ακου debate!!!
Είμαι πολύ περίεργη να δω τι θα καταλάβει η θειά Μερόπη (και κάθε θειά Μερόπη) όταν αρχίσουν οι 2 αρχηγοί να αραδιάζουν τα περί δημοσιονομικών ελλειμμάτων και την καμμένη γη που παρέλαβε/παραδίδει ο ένας στον άλλον????
Εδώ ακόμη και φίλοι οικονομολόγοι δηλώνουν πως δεν καταλαβαίνουν Χριστό.....
- Ε! Να! Κόρη μου είναι που θέλω να ακούσω μην πουν τίποτα για αυτό το ΕΤΑΚ ( εδώ) που μου ήρθε να πληρώσω.....είπε παραπονιάρικα η θειά Μερόπη.
Μου ζητάνε να πληρώσω 100 Ευρώ για το ΕΤΑΚ και μάλιστα το χαρτί ήρθε σήμερα και λήγει λέει η προθεσμία πληρωμής στις 30.9 .
Τι τους έπιασε ξαφνικά τέτοια πρεμούρα και θέλουν άρον άρον να εισπράξουν τα χρήματα πριν από τις εκλογές ???? Με ρωτήσανε εμένα αν έχω τα χρήματα εδώ και τώρα??? Δηλαδή "άντρα θέλουν τώρα τόνε θέλουν????" Πφφφφ!!!!
Πριν από μερικούς μήνες πλήρωσα Κτηματόσημο για να δηλώσω το σπίτι μου στο Κτηματολόγιο που εκείνοι ώφειλαν να πληρώσουν, όχι εγώ.
Ηθελα νάξερα παιδάκι μου, που πάνε όλα αυτά τα χρήματα....
Ολο πληρώνουμε κι όλο μεγαλώνουν οι μαύρες τρύπες....
Ετσι μούρχεται να το κάνω σαν την φίλη μου την Καλλιόπη που ο άντρας της δηλώνει επιχειρηματίας και κάθε βράδυ είτε στα μπουζούκια τον βρίσκεις είτε σε πολυτελή εστιατόρια για φαγητό. Η Καλλιόπη ποτέ δεν μαγειρεύει σπίτι της. Φόρους ποτέ δεν πληρώνουν όλο παραγράφονται λέει τα χρέη τους δεν ξέρω πως τα καταφέρνουν.
Ασε που την Καλλιόπη που την χάνεις που τη βρίσκεις όλο σε αυτά τα ΣΠΑΙ πάει.
- Εεεεεε??? Τι είναι θειά Μερόπη τα ΣΠΑΙ????
- Να μωρέ πως τα λένε αυτά που πας και σου βάζουν λάσπες στα μούτρα για να μην γεράσεις και σου βάζουν στη πλάτη καυτές πέτρες φερμένες από τα Ιμαλάϊα.....
- Θειά Μερόπη δεν τα λένε ΣΠΑΙ, SpA τα λένε και δεν σου φέρνουν από τα Ιμαλάϊα καυτές πέτρες αφού έχει χιόνια εκεί, που να τις βρουν τις καυτές πέτρες???? Μα πες μου γιατί δεν πας σε κανέναν φοροτεχνικό να σου δώσει ό,τι διευκρινίσεις χρειάζεσαι και περιμένεις από το debate να πάρεις πληροφορίες???
- Που ξανακούστηκε Dyosmaraki μου να ξέρει ο κακόμοιρος ο φοροτεχνικός τι πρέπει να κάνω εγώ με το ΕΤΑΚ???? Πήγα και ρώτησα έναν φοροτεχνικό που μου συστήσανε και ξέρεις τι μου απάντησε???? Πως εάν βγει η ΝΔ και δεν πληρώσεις τον ΕΤΑΚ μετά θα πληρώνεις πρόστιμα, εάν όμως βγει το ΠΑΣΟΚ θα καταργήσει τον ΕΤΑΚ και θα βάλει έναν άλλον φόρο...να δεις πως τον λένε....κάτι σε μεγάλο θυμάμαι.....Οπότε η απόφαση είναι δική σου.....Του είπα "τώρα με φώτισες" κι έφυγα.....Και εγώ η έρημη δεν ξέρω πια τι να κάνω....Αντε και να πληρώσω....Εάν βγει το ΠΑΣΟΚ και καταργήσει τον φόρο θα είμαι η χαζή της υπόθεσης αφού θα έχω πληρώσει.....Αντε και να μην πληρώσω....Εάν πάλι βγει η ΝΔ θα μου χρεώσει πρόστιμο γιατί δεν πλήρωσα.....
Τι να κάνω δεν ξέρω, μπερδεύτηκα η έρημη....
Για αυτό σου λέω θέλω να ακούσω το debate, μήπως και ακούσω κάτι να ξέρω τι να κάνω....
Εσύ τι λες, να πληρώσω ή να μην πληρώσω ????
- ......................
- Dyosmaraki....σε σένα μιλάω, που ταξιδεύει το μυαλό σου??? Τι λες? Να πληρώσω ή να μην πληρώσω το ΕΤΑΚ???
- Εεεεεε!!!! Χμμμμ!!!! Εγώ λέω να πάω για φραπέ με τη Μελένια
Να πάω ή να μην πάω????

26 σχόλια:

  1. Να πας για καφέ με την Μελένια...
    Είναι φρονιμότερο για την ψυχική σου υγεία, απο το να ακούσεις τετριμμένες υποσχέσεις για το ποιανού χέρι είναι ελαφρύτερο όταν μπαίνει στην τσέπη μας.
    Καλησπέρα Δυοσμαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να πας!!!!
    Είμαστε τώρα να μπερδευόμαστε με το ΕΤΑΚ και ΕΜΑΚ.. Φόρος από εδώ, φόρος από εκεί, φόρος παραπέρα.. μας πρήξανε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα!
    μονο καφε?κ σινεμα μετα...
    κ αστους να κουρευονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκπληκτικοί οι διάλογοι και με έναν πολύ έξυπνο τρόπο θίγεις, εκτός από την ταλαιπωρία των πολιτών, και την ταλαιπωρία της γλώσσας μας από τις ξενικούρες και τις αρχικούρες που μπήκανε στη ζωή μας από το Πασόκ: ΕΣΥ, ΔΕΚΟ, ΔΕΠ, ΦΜΑΠ, ΕΛΑΣ, ΜΑΤ και ...γκαπ στην κεφάλα μας αν διαμαρτυρηθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τους προλαλήσαντας. Να πας για φραπέ, ούζα, μπύρες, ο,τι τραβάει η καρδιά σου.
    Α, τώρα που πάνε τα λεφτά;
    Δεν γνωρίζω, δεν απαντώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλά,και πώς της ξεφυγε της θεια-Μερόπης και δεν κατέβασε κόμμα στις εκλογές;όλι μαζί της θάμασταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερα,πήγαινε για καφε,μετα για ουζα, και στην επιστροφή βρες κανα Διανυκτερευον,ΓΙΑ ΛΕΞΟΤΑΝΙΛ ,της Μερόπης ,μήπως μπορεσει και κοιμηθεί η γυναίκα!!!!
    Α,και πες της να πει της κυρίας -δεν πληρώνω και γλιτώνω-ας πεταχτεί μεχρι το Badgaistant,στα Αλατολουτρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εννοείται ότι πρέπει να διαλέξεις τον καφέ. Νομίζω και οι αρχηγοί των κομμάτων αν είχαν επιλογή για κάτι άλλο θα πήγαιναν εκείνη τη μέρα, ο ΓΑΠ στο γυμναστήριο και ο Καραμανλής σε κανένα ταβερνείο. Θα μπορούσε πάντως να εχει ενδαφέρον αν συμμτείχαν και οι 11 του ΣΥΡΙΖΑ. Τότε εντάξει, να το παρακολουθούσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όχι για καφέ. είναι αδικαιολόγητα ακριβός και όλοι εμείς συνένοχοι στην ακρίβειά του. για κρασάκι να πας, μεζέδες, ουζάκι και όλα αυτά που μας κάνουν να χαμογελάμε ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να΄σαι και να μην είσαι
    μια γλυκειά υποψία
    στην έρημο των ερώτων
    πικρή φωταψία

    Να ήσουν λέει
    και πάλε όχι
    παλαιών ερώτων κλέη
    μοναξιάς το μετόχι
    όπου η ζωή μου θα κλαίει

    Να σ΄ εχω ανάστροφα
    κι εσύ μόνη να μ΄ έχεις
    να μ΄ αγαπάς
    και πάλι μόνη
    να μ' έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ως να μην υπάρχουμε πια
    να σου δίνω
    και να μου δίνεις
    βυθισμένοι κι οι δυό
    στη θάλασσα της οδύνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνείς να καταργηθούν τα διόδια;
    Γιατί κυρά μου, πολλά μας τα λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαιτόσο ξενέρωτη, ώστε μου επιτρέπεις την υποψία πως είσαι πολιτικός. Άντα γειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @epikouros

    Πήγαμε για καφέ και ξεθόλωσε λιγάκι το κεφαλάκι μας από την νέα ασθένεια της εποχής : την debate-μανία!

    Καλημερούδια φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Hfaistiwnas

    Κοίτα, δεν είμαι κατά των φόρων γιατί και αυτοί χρειάζονται. Αρκεί να μην χρησιμοποιούνται όπου κι όπου ίσα-ίσα για να βουλώσουν τρύπες.

    Δεν μπορεί να εισπράττεις φόρους για την επιδιόρθωση των δρόμων και να τους χρησιμοποιείς για να καλύψεις τα ελλείμματα του ΙΚΑ (υποθετικό είναι το παράδειγμα).

    Επίσης δεν μπορεί να επιβάλλονται 40 φόροι για το ίδιο ακίνητο!!! Κτηματόσημο, ΕΤΑΚ κλπ μέσα σε διάστημα λίγων μηνών....

    Για αυτό λέμε ναι στον καφέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Laplace

    Γμτ αυξήθηκαν και τα εισητήρια του σινεμά. Ασε μας έκαναν να φοβόμαστε τους κλειστούς χώρους λόγω του ιού της γρίππης....

    ΥΓ. Τα Θέατρα άρχισαν τις διαμαρτυρίες, προβλέπεται ιδιαίτερα δύσκολη σαιζόν και για αυτούς....κι εμείς αναλωνόμαστε να μιλάμε περί debate

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @navarino

    Καλά όσον αφορά τα αρχικά που έχουν κατακλύσει τη ζωή μας αρχίζω να σκέφτομαι σοβαρά πως όποιος επιχειρήσει να εκδόσει κανένα λεξικό συντομογραφικών όρων θα κάνει χρυσές δουλειές....

    ΥΓ. Τα ΜΑΤ δεν προϋπήρχαν του ΠΑΣΟΚ??? Δεν ξέρω κιόλας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @leondokardos

    ΔΓ/ΔΑ

    (Μια και μιλάγαμε για συντομογραφίες....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Vad

    Που ήσουν καλέ Vad και σε χάσαμε???
    Καλως επανήλθες....
    Το σκεφτόταν η θειά Μερόπη να κατεβάσει κόμμα στις εκλογές αλλά την προβοκάρησαν οι δημοσιογράφοι με τα όσα λέει κατά της TV!!! λολ

    Καλό φθινόπωρο και καλή δύναμη για τη νέα σαιζόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @taspa

    "Δεν πληρώνω και γλυτώνω"

    Πολύ μου άρεσε για σύνθημα...

    Θα το πως στη θειά Μερόπη και πιστεύω πως θα ενθουσιαστεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Ndn

    Εχω την αίσθηση πως εάν οι αρχηγοί των κομμάτων προτιμούσαν να πάνε για καφέ αντί για debate μάλλον θα πρότειναν να μην γίνει κανένα debate ή έστω να γίνει μόνον ένα όπου θα συμμετείχουν όλοι οι αρχηγοί και δεν θα κανόνιζαν συνάντηση οι 2 μόνοι για να κανονίσουν τις λεπτομέρειες (ποιές λεπτομέρειες άραγε????)

    Γενικά είμαι αντίθετη στον θεσμό του τηλεοπτικού debate. Το θεωρώ ξένο προς την δική μας κουλτούρα (όση έχει απομείνει τελικά). Πάντα επιλέγαμε τον δημόσιο χώρο για να παραθέσουμε τις απόψεις μας, τις ιδέες μας, τη κριτική μας. Γιατί θα πρέπει τώρα να αναβαθμίζουμε τον ρόλο της TV ως κυρίαρχο ρυθμιστή της κοινωνικής και της πολιτικής μας ζωής????

    Πιστεύω πως με τέτοιες μεθόδους επιχειρείται να εδραιωθεί ο θεσμός του "παθητικού τηλεθεατή" (του ανθρώπου του καναπέ) και με ενοχλεί αυτό. Δεν μπορεί η TV να διαμορφώνει τη δική μου γνώμη κομμένη και ραμένη στα εργαλεία marketing που χρησιμοποιεί.

    Τι θα περίμενα από μία τηλεοπτική εμφάνιση των κομμάτων?????

    1. Να συμμετέχουν όλοι οι αρχηγοί των κομμάτων (όσων κομμάτων συμμετέχουν στις βουλευτικές εκλογές) σε μία και μόνη συνάντηση.
    Γιατί να γίνουν πολλές???
    Γιατί να υπάρχει άνιση μεταχείρηση των αρχηγών???
    Δέχομαι πως τα ερωτήματα μπορεί να διαφέρουν αναλόγως εάν ένα κόμμα είναι στην κυβέρνηση ή στην αντιπολίτεσυη μα δεν μπορεί η TV να μην μου επιτρέπει να ακούσω τη φωνή των υπολοίπων μικρών κομμάτων που είναι υποψήφια και βρίσκονται εκτός Βουλής. Αυτό κατά τη γνώμη μου παραβιάζει την αρχή της ισονομίας.

    2. Επειτα, γιατί να γνωρίζουν εκ των προτέρων τις ερωτήσεις οι αρχηγοί των κομμάτων??? Εγώ δεν θέλω να ακούσω την άποψη των επικοινωνιολόγων κάθε κόμματος που θα προετοιμάσουν τις απαντήσεις, μα θέλω να δω την ικανότητα των αρχηγών να τοποθετούνται και να βρίσκουν λύσεις κάτω από καθεστώς πίεσης. Αλλωστε η ταχύτητα λήψης των αποφάσεων αποτελεί ένα από τα βασικότερα προτερήματα που οφείλει να διαθέτει ένας ηγέτης.

    3. Ακόμη περισσότερο θα εκτιμούσα αντί για ένα ρητορικό debate με ερωταπαντήσεις, οι αρχηγοί των κομμάτων να συμμετείχαν σε ένα είδος εκπαιδευτικού παιχνιδιού. Να υπήρχε ένα συγκεκριμένο project το οποίο θα όφειλαν να υλοποιήσουν από κοινού. Ας πούμε όπως τα τεστς στα οποία υποβάλλεσαι όταν πας να πιάσεις δουλειά σε μια πολυεθνική.
    Ετσι θα φαινόταν ποιός μπορεί και ποιός δεν μπορεί να διοικήσει. Δεν θεωρώ πως η ρητορική δεινότητα (που άλλος τη διαθέτει και άλλος όχι) συνάδει με τις ικανότητες για επίλυση προβλημάτων. Δηλαδή ένα άτομο που είναι πιο εσωστρεφές και δεν είναι άνετο στις δημόσιες εμφανίσεις θεωρείται λιγότερο άξιο και ικανό να επιτελέσει ένα έργο????

    Εν τέλει, όχι, δεν σκοπεύω να παρακολουθήσω ένα debate (ή όσα γίνουν) γιατί πιστεύω πως ούτε θα μου προσφέρει κάτι περισσότερο από όσα γνωρίζω ήδη ούτε θα μου λύσει τα προβλήματα της καθημερινής μου ζωής.

    Καλημέρες πολλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @basnia

    Εχεις δίκιο. Τελευταία νοιώθω πολλές ενοχές κάθε φορά που πληρώνω μια κουταλιά καφέ και μια ζάχαρη από 3 Ευρώ και πάνω!!!!

    Ουζάκια μεζεδάκια και γελάκια
    Κι ένα χαμόγελο πλατύ για την αισιοδοξία που χαρίζεις με κάθε σχόλιό σου.

    Καλημέρες πολλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν σ΄ενδιαφέρει θα σου πω την γνώμη μου, επειδή βλέπω το "χοντραίνεις"¨...
    Είναι δείγμα βαθειάς πολιτικής καθυστέρησης οτι δεν μπορούνε τα δύο μεγαλύτερα κόμματα να συμφωνήσουνε για τους όρους που θα μιλήσουνε οι αρχηγοί τους.
    Με γειά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω.
    Δεν είναι δικό μου, Ντάριο Φο είναι από πίσω, αλλά συμφωνώ και επαυξάνω.
    Πρέπει να σταματήσουμε ομαδικά τις πληρωμές, ως λαός και ως κορόϊδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Γιώργος Χατζηδημητρίου

    Κατ΄αρχήν ευχαριστώ πολύ που τιμάτε το μικρό μου βλογολόγιο με σχόλιο που περιλαμβάνει ποιητικούς στίχους.

    Πάμε τώρα στα υπόλοιπα θέματα που θέσατε.

    1. Διόδια : Ναι, να καταργηθούν τα διόδια για το κομμάτι του δρόμου της Ολυμπίας οδού το οποίο δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη αλλά για το οποίο πληρώνουμε διόδια. Αποτελεί παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία να πληρώνει ο πολίτης για υπηρεσίες που ΘΑ του παρασχεθούν στο μέλλον!!!!
    Κάποιος δημοσιογράφος (δεν θυμάμαι ποιός) σε άρθρο του έλεγε χαρακτηριστικά : θα κάνω τον σταυρό μου να είμαι καλά μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο για να μπορέσω κάποτε να το χρησιμοποιώ αφού θα το έχω πληρώσει που θα το έχω πληρώσει.

    2. Φτού στον κόρφο μου, όχι δεν είμαι ούτε εγώ ούτε η Μελένια ούτε η θειά Μερόπη πολιτικοί. Για να γίνεις πολιτικός στις μέρες μας δεν πρέπει να είσαι ειλικρινής και αυθόρμητος ούτε μπορείς να λειτουργείς με κανόνες αντικειμενικότητας (σύμφωνα με όσα ορίζει η δική σου λογική) ιδιότητες που δυστυχώς ή ευτυχώς αποτελούν τη βάση του χαρακτήρα μας.
    Συμφωνούμε πάντως μαζί σας πως οι πολιτικοί είναι ξενέρωτοι στην πλειοψηφία τους, (ευτυχώς που και που εξακολουθούν να υπάρχουν λιγοστές φωτεινές εξαιρέσεις σε κάθε πολιτικό χώρο)

    3. Προσυπογράφω πως η αδυναμία να συμφωνήσουν τα δύο μεγαλύτερα κόμματα ακόμη και για τους όρους που θα μιλήσουν οι αρχηγοί τους αποτελεί δείγμα βαθειάς πολιτικής καθυστέρησης. Θα π΄ροσθετα πως ίσως να αποτελεί και δείγμα βαθειάς έλλειψης ηγετικών ικανοτήτων στον τομέα του "team work" οπότε θα ήταν χρήσιμη η συμμετοχή τους στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προτείνω να γίνει αντί για το debate. Εξ άλλου θα έβγαιναν κερδισμένοι αφού από τα εκπαιδευτικά προγράμματα σου δίνουν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους...

    Καλημέρες πολλές και καλό ΣΚ εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είμαστε σκιές ηλεκτρονικές.
    Καράβια χωρίς πανιά
    Μας παίρνει ο άνεμος σαν ζελατίνες
    κανένα αντίβαρο
    τουρτουρίζουμε τα βράδυα
    μπροστά στους υπολογιστές
    αν είναι να χαθούμε, ας χαθούμε τουλάχιστον απο μια διαχειρίσιμη απόσταση.
    Υ.Γ και βέβαια σας διαβάζω κι ευχαριστώ ειλικρινά που αντιπαρήλθατε φλεγματικά και δεν πήρατε κατάκαρδα την προσβολή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιά είναι η γνώμη σας;