ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Το Laptop, τα Bodyline και το ανεκπλήρωτο όνειρο....



Μήπως το όνειρό σας είναι να αποκτήσετε έναν φορητό υπολογιστή ?

Και εμένα ήταν και εξακολουθεί να είναι....

Ετσι όταν άκουσα την εκφωνήτρια μιας εκπομπής του τηλεοπτικού σταθμού alter να λέει πως αν στείλετε SMS στο τάδε νούμερο συμμετέχετε στην κλήρωση για ένα φορητό υπολογιστή αποφάσισα να κυνηγήσω την τύχη μου.
Εστειλα λοιπόν SMS στο νούμερο που έδωσε η εκφωνήτρια....
Φυσικά αντί για υπολογιστή μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου έλαβα στο κινητό μου ένα ευχαριστήριο μήνυμα για τη συμμετοχή μου όπου πληροφορήθηκα πως μαζί με όσους συμμετείχαν έτσι και εγώ κερδίζω μια προσφορά περιποίησης προσώπου των Bodyline!!!!

Μα εγώ δεν ήθελα προσφορά περιποίησης προσώπου από την Bodyline, το laptop ήθελα!!!!
Ελα ντε που όπως υποθέτω ο τηλεοπτικός σταθμός μάλλον πουλάει στη συγκεκριμένη εταιρεία το τηλεφωνικό νούμερο του κάθε αφελή (όπως εγώ) που πιστεύει πως με ένα SMS μπορεί αποκτήσει ό,τι φαντασιώνεται!!!!!
Δεν πρόλαβα να συνέλθω από την απογοήτευσή μου και μέσα σε λίγες ώρες έπεσε το σχετικό τηλεφώνημα από την υπάλληλο της Bodyline (μπράβο ταχύτητα!!!!) η οποία φυσικά άκουσε τον εξάψαλμο αφού το έχω ξαναδεί το όνειρο :
Σου χαρίζουν μεν ένα πρόγραμμα περιποίησης ας πούμε αξίας 50 Ευρώ και σου ζαλίζουν τον έρωτα να αγοράσεις άλλο πακέτο αξίας 500 Ευρώ!!!!
Ετσι από τη μια τα στοιχεία του κινητού μου καταγράφηκαν στα κιτάπια της εταιρείας Bodyline που τώρα είναι ελεύθερη να το χρησιμοποιεί όποτε εκείνη επιθυμεί
(....κι έπειτα αναρωτιόμαστε που βρίσκουν τα στοιχεία μας)
ενώ από την άλλη ο φορητός υπολογιστής εξακολουθεί να παραμένει ένα ανεκπλήρωτο όνειρο...

29 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!
    Εκμετάλλευση στο φουλ.. και φυσικά.. η προστασία δεδομένων περίπατο...

    Αχ dyosmaraki αυτή η φόρμα σχολίων δεν μου εμφανίζει το "καταχώριση σχολίων", έπρεπε να ανοίξω άλλο browser..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @hfaistiwnas

    Ουπς! εγώ φταίω είχα πειράξει κάποια κουμπάκια και κατά λάθος άλλαξα μια ρύθμιση στα σχόλια. Το επανέφερα οπότε πρέπει να είναι εντάξει τώρα.

    Η προστασία των προσωπικών δεδομένων μας άστα να πάνε, κυκλοφορούν παντού δίχως κανέναν έλεγχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mε κατι τετοια κοροϊδευουν τον κοσμο και μετα σε λυπαμαι θα σε ζαλισουν στο τηλεφωνο.Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :))) το θέμα δεν είναι (που είναι) ότι σε παίρνουν τηλέφωνο κάθε τόσο και σου ζαλίζουν τον έρωτα και όλα τα συναφή, είναι ότι εκνευρίζονται όταν τους λες όχι, ευχαριστώ, δεν ενδιαφέρομαι.
    χθες μόλις με πήραν από την shell που ΜΟΥ είχαν βγάλει πριν 3-4 χρόνια κάρτα εκπτωτική (όταν συμπλήρωνες πχ ένα ποσό βενζίνης σου δίνανε και ένα ποτήρι δώρο ή κάτι άλλο)
    με ενημέρωσαν ότι βγάλανε και πιστωτική κάρτα και μόλις λέω ευχαριστώ, δεν ενδιαφέρομαι, ούτως ή άλλως δεν πολυχρησιμοποιώ το αμάξι, ούτε την κάρτα, (που είχα ξεχάσει κιόλας ότι έχω) άρχισε να εκνευρίζεται!
    -ΜΑ ΓΙΑΤΙ; θα έχετε έκπτωση 5% στην βενζίνη στο τάδε ποσό.
    -μα δεν θέλω άλλη πιστωτική.
    -ΜΑ ΓΙΑΤΙ;;;
    -συγγνώμη είμαι στο μετρό και μόλις έρχεται
    -ΜΑ ΓΙΑΤΙ στο μετρό και όχι στο αμάξι;;;
    χαχαχα! τι να πει κανείς.
    πάντως φορητό υπολογιστή μπορείς να βρεις και φτηνό και καλό πλέον. :)) καλησπέρες πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι γνωστό οτι πολλά ινστιτούτα ομορφιάς κάνουν απατεωνιές, ορισμένα έκλεισαν και χρωστούν χρήματα σε πρώην πελάτες τους και ο ιδιωκτήτης ενός έφυγε στο εξωτερικό ! Όσο για τη διαφήμιση του ΣΚΑΙ, είναι παραπλανητική και απαγορεύεται. Θα πρέπει να επέμβει ο Εισαγγελέας ή ο Συνήγορος του Πολίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ Δυοσμαράκι μου, την πάτησα κι εγώ! Ευτυχώς είπα ότι δεν ενδιαφέρομαι και δε με ξαναενόχλησαν. Όμως πράγματι, τι κομπίνες στήνονται πίσω από τις πλάτες μας, ε; Τελικά πήρα το λαπ τοπ μου με δόσεις και ησύχασα! Φιλάκια γλυκιά μου, να μου είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έχω πάθει και εγώ.. Σε ένα άλλο σταθμό.. για ταξίδι είχα στείλει και από τότε με έπαιρναν τηλέφωνο συνέχεια από (αν δεν απατούμε) το ίδιο ινστιτούτο!! Απαράδεκτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ελευθερία

    Αυτό που με εξοργίζει περισσότερο είναι πως δίχως να με ρωτήσουν διαβιβάζουν το τηλέφωνό μου σε μια εταιρεία η οποία το πιθανότατο είναι πως πράγματι θα με ζαλίσει στα τηλέφωνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @basnia

    Εχεις δίκιο σου σπάει τα νεύρα αυτή η ασφυκτική επιμονή...Παλιότερα ήμουν ευγενική με αυτούς που τηλεφωνούσαν. Τώρα πια όχι!!!
    Οσο για το laptop μάλλον θα ψάξω στην αγορά, γιατί αν περιμένω από τα SMS χάθηκα!!! λολ
    Καλό βράδυ εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @leondokardos
    ΄
    Εχεις δίκιο. Θυμάμια και εγώ κάποιες περιπτώσεις Ινστιτούτων που είχαν προεισπράξει τα ποσά για θεραπείες , περιποιήσεις κλπ κι έπειτα τους πελάτες του περιποιήθηκνα καλά!!!
    Ο σταθμός ήταν ο alter και έχεις δίκιο κανονικά θα πρέπει να παρεμβαίνει η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @maria tzirita

    @Roadartist

    Βλέπω πως δεν είμαι η μόνη, να παρηγοριέμαι δηλαδή...!!!λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παρομοιως με κυνηγουσαν τηλεφωνικως για δυο χρονια απ'τα Silouette μεχρι να καταλαβουν οτι το εννοουσα που ελεγα δεν ηθελα καμια περιποιηση-πασπατεμα σωματος η μουρης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ελληνικη αλητεια σε ολο της το μεγαλειο!!!

    Αλλά και συ απορω πως τσιμπησες με το sms.

    Καλημερες!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η απάτη και το φακέλωμα έχει γίνει κανόνας. Αφού κανείς δεν τους ελέγχει απλά κάνουν ό,τι θέλουν. Μέρα καλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. sorry μα μου φαίνεται δεν το ..πιασες. 50 € σου χαρίζου και άλλα 500€ αν δεν πας, γλυτώνει 550€. Βάζεις και κάτιτις και να το λαπτοπ! Απλό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @laplace

    Αστα να πάνε ρομποτάκο
    Καλησπερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Γαλάτεια

    Ωχ! Λες να με κυνηγάνε για 2 χρόνια? Κάηκα!!!

    Καλώς ήρθες σε αυτήν εδώ τη διαδικτυακή γωνιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @αντώνης

    Αστα να πάνε Αντώνη μου! Σαν αρχάρια την πάτησα, η απληστία βλέπεις...

    Καλησπέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Λάκης Φουρουκλάς

    Ετσι είναι Λάκη, αυτοί τη δουλειά τους κάνουν, όταν δεν υπάρχουν σχετικοί έλεγχοι τότε ο πολίτης μένει απροστάτευτος...

    Καλό απόγευμα εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @phlouflis

    Δεν το είχα σκεφτεί έτσι...
    Σαν νάχεις δίκιο...

    Χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. θέλω κι εγώ , θέλω κι εγω,
    θέλω ένα lap top
    δεν θέλω περιποιήση προσώπου...
    να το βάλω με δόσεις?
    δεν γίνετε
    τρέχουν άλλα σημαντικότερα..
    ουφφφφφφφφφφφφφφφφφφ
    φιλιά καρυστινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @venceremos

    Χα χα χα
    Λοιπόν μια και θέλεις και εσύ laptopάκι μήπως αν διαπραγματευόμασταν 2 laptops θα μας έκαναν καλύτερη τιμή?
    Και φυσικά μιλάμε για δόσεις που να βρούμε μετρητά τόσα χρήματα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πω πω!! Ευτυχώς που έχω λαπτοπ λόγω της δουλειάς μου και έτσι τη γλύτωσα γιατί θα την πάταγα κι εγώ!!
    χαχαχα!!
    Πάντως όλα αυτά τα ινστιτούτα είναι σκέτη απάτη!!
    Και απορώ κι εγώ, όπως κι ο Λεοντόκαρδος γιατί δεν επεμβαίνει ο Εισαγγελέας!!
    Αλλά θα μου πεις...αυτός είναι απασχολημένος με το ...Βατοπέδι!!
    χαχαχα!!
    Ελλάς το μεγαλείο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτά τα κέντρα αισθητικής και αδυνατίσματος γιατί δε με πείθουν καθόλου, μα καθόλου; Μάλλον επειδή την πάτησα μία φορά και έχασα ένα μισθό χωρίς κανένα, μα κανένα, αποτέλεσμα. Έφτασα να τους βρίσω και να φύγω, φροντίζοντας, φυσικά, για την ανάλογη δυσφήμιση. Είμαι κακιά, το ξέρω... :$
    Ποτέ μηνυματουλάκια για κληρώσεις κι αηδίες, ποτέ!

    άντε, φιλάκι, γιατί συγχύστηκα...
    Μμμμμμμμμμματς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @marianaonice

    Ο εισαγγελέας κανονικά θα έπρεπε να παρέμβει γιατί εδώ πρόκειται για κατάφορη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων.

    Ενας λόγος που έβγαλα φωτογραφία την οθόνη του κινητού είναι γιατί άντε να αποδείξεις τα όσα ισχυρίζεσαι.

    Οπως λες Μαριάννα μου Ελλάς το μεγαλείο σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @marilia

    Και εγώ την είχα πατήσει μια φορά με ένα Ινστιτούτο Αισθητικής. Πήγα για μία δωρεάν περιποίηση και τελικά βρέθηκα να έχω αγοράσει ένα πρόγραμμα όπως λες και εσύ αξίας ενός μισθού.
    Και νάταν μόνο αυτό? Είδα κι έπαθα για να τους πείσω να μην μου ξανατηλεφωνήσουν. Με είχαν ζαλίσει κάθε εδβομάδα τηλεφωνούσαν και μάλιστα σε ακατάλληλες ώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @yousoufaki

    Η δικαιοσύνη yousoufaki μου μάλλον κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Πολλές είναι οι καταγγελίες των πολιτών, δυσανάλογα λιγοστές οι αποφάσεις που δικαιώνουν τον πολίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιά είναι η γνώμη σας;