ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

Bloggo-βραβεύσεις : Proximidade

Την προηγούμενη εβδομάδα, ο Vad μου απένειμε ένα βραβείο: το Proximidade .
Με λόγια που πολύ με συγκίνησαν επανέλαβε την βράβευση και ο Protoplastos.



Το βραβείο (το οποίο δεν γνωρίζω ποιός το διοργάνωσε) περιγράφεται ως εξής :
«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να είναι φίλοι. Δεν βασίζουν σε βραβεία την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.
Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς! Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ' ένας τους κ.ο.κ.»
Ηρθα σε αδιέξοδο....Πως μπορώ να διαλέξω μόνο 8 blogs ????
Εδώ έχω βρει τόσους και τόσους bloggers που εκπληρούν τις αυτές προϋποθέσεις...Δηλαδή για να το πω διαφορετικά, μέχρι στιγμής δεν γνώρισα κανέναν blogger που να βασίζουν σε βραβεία την προσωπική τους άνοδο, αφού μέσα από το blogging πιστεύω πως άλλος βγάζει τα σώψυχά του, άλλος κρίνει, επικρίνει, κατακρίνει, επικροτεί, άλλος εκφράζει τις λογοτεχνικές του ανησυχίες, άλλος συγκεντρώνει συνταγές, φωτογραφίες, ταινίες, σκέψεις και τελικά όλα αυτά τα μοιράζεται με τους άλλους δίχως να αποζητά βραβεία.
Στο αδιέξοδό μου πάνω διάβασα στο blog του ikor τους δικούς του προβληματισμούς εκφρασμένους με τον δικό του ιδιαίτερο και μοναδικό τρόπο. Ετσι (εν γνώσει μου) κάνω λογοκλοπή ,(τα παρακάτω λόγια είναι δικά του),ελπίζοντας να με συγχωρέσει :
" Κανονικά λοιπόν τώρα πρέπει να περάσω αυτό το βραβείο σε άλλα 8 blogs.
Ξαναδιαβάζοντας όμως την περιγραφή, είδα ότι πρέπει να βρω ανθρώπους που δε βασίζουν την προσωπική τους άνοδο σε βραβεία.
Εχω την τύχη να γνωρίζω ήδη πολύ περισσότερους από 8!
Είμαι σίγουρη ότι ξέρουν καλά ποιοι αξίζουν το "βραβείο":
- Εκείνοι που πιστεύουν ότι το μεγαλύτερο βραβείο στην blogόσφαιρα είναι η αμφίδρομη επικοινωνία.
- Εκείνοι που αφιερώνουν λίγο απ' τον ...πολύ λίγο ελεύθερο χρόνο τους για να ενημερωθούν, να ψυχαγωγηθούν και να σχολιάσουν.
- Εκείνοι που αν ένα blog τους αρέσει, το διαβάζουν.
Αν όχι, πάνε κάπου αλλού ησύχως.
- Εκείνοι που βρίσκουν περιττό να "ψηφίζουν" ποιο είναι το "καλύτερο" blog. "
Συμφωνώ με τον ikor πως είναι δύσκολο να επιλέξεις μόνο 8 blogs, αφού υπάρχουν πολύ περισσότερα αξιολογότατα και σοβαρότατα blogs.
Αφού λοιπόν ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον Vad αλλά και τον Protoplastos για το δώρο του, θα ήθελα να τηρήσω το πνεύμα του βραβείου και εγώ και να μην περάσω τη σκυτάλη.
Αντί για σκυτάλη, αντί για βραβεία θα αδράξω την ευακιρία να κάνω αναφορά στους bloggers που γνώρισα σε μια άλλη γειτονιά, την οδό Yahoo αριθμός 360 (όπως την είχαμε ονομάσει). Χωρίς να υποτιμώ τις υπέροχες σχέσεις που έχω αναπτύξει σε τούτη εδώ τη γειτονιά, είναι γεγονός πως πάντα θυμόμαστε την " πρώτη φορά " . Ετσι λοιπόν και εγώ πρωτοξεκίνησα το blogging στο Yahoo 360 τον Ιανουάριο του 2006 αλλά με την μετακόμισή μου εδώ δυστυχώς χάθηκα με αυτούς τους ανθρώπους. Θα ήθελα λοιπόν όχι με τη μορφή βραβείων, αλλά με τη μορφή της νοσταλγίας και του σεβασμού που τρέφω στα πρόσωπά τους (έστω και αν έχουμε χαθεί) να κάνω μια αναφορά σε μερικούς από αυτούς που εκτίμησα και εξακολουθώ να εκτιμώ πολύ.
Αυτοί είναι :

Ο Παντελής Αθανασιάδης με την εκπληκτική έρευνα που έχει κάνει και έχει αναδείξει την ιστορία των Προέδρων της Βουλής μας
(τις ιστορίες έχει αναδημοσιεύσει το blog
"στης Βουλής τα έδρανα" )
Η Φωτεινή Μπουρδέκα η οποία σταματημό δεν είχε και μας ταξίδευε διαρκώς μέσω των φωτογραφιών της και την εκπληκτική της δεξιοτεχνία της στις περιγραφές κάθε τόπου.
Η Ελένη Ν από την Πόλη, που μοιραζόταν μαζί μας συγκινητικές στιγμές και προσωπικές της μνήμες από τις θύμισές της στη Μικρά Ασία
Ο Κωνσταντίνος Μεντζελόπουλος ο οποίος ασχολείται ενεργά με το πρόγραμμα Natura 2000. O Κωνσταντίνος μετακόμισε από το Yahoo 360 και άνοιξε σελίδα στο Facebook.
Ο Nicolas V ένας σούπερ δραστήριος blogger με ποικίλα ενδιαφέροντα. Οι σελίδες του blog του αποτελούν αξιόλογη πηγή πληροφόρησης για οτιδήποτε αφορά τον πολιτισμό. Μάλιστα, μεταξύ άλλων συμμετείχε σε διοργανώσεις διαγωνισμών ανά ημέρα κάθε μία από τις οποίες ήταν αφιερωμένη άλλοτε στη λογοτεχνία, άλλοτε στον κινηματιογράφο, άλλοτε στην ποίηση κ.α.
Κοινωνός του Ελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό μια και μένει στην Αυτσραλία.
Η elle (άλλη Ελένη) η οποία είναι λάτρης της Ικαρίας και μας έχει χαρίσει στο flickr καταπληκτικές φωτογραφίες αλλά και αφηγήσεις για το νησί.
Δεν μπορώ να ξεχάσω την Susie Γερμανίδα στην καταγωγή που όμως γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα μας την Ελλάδα αφού που την βρίσκεις που την χάνεις , κάθε καλοκαίρι σε κάποιο Ελληνικό νησί κάνει διακοπές. Ονειρό της, μόλις συνταξιοδοτηθεί να βρει ένα σπίτι και να εγκατασταθεί στην Ελλάδα. Κάθε φορά που γυρνούσε από τις διακοπές στην Ελλάδα, στόλιζε το blog της με χρώματα και φως του τόπου μας.
Και φυσικά δεν μπορώ να μην αναφέρω τους δύο αγαπημένους φίλους που γνωριστήκαμε στο Yahoo αλλά μετακόμισαν σε ετούτην τη γειτονιά:
- την asteroessa που διακρίνεται για την ρητορική της ικανότητα μα και τις γνώσεις της σε πολλά θέματα. Αλλη μια καλλικατζαρίνα που ως ανήσυχο πνεύμα, έχει δημιουργήσει μια σελίδα στο Windows live όπου μπορείτε να αναζητήσετε ότι πληροφορίες επιθυμείτε.
- τον antidote (τον Γιάννη δηλαδή) τον οποίο μια τον βρίσκεις μια τον χάνεις αφού είναι αφοσιωμένος στις σπουδές του στη Ρώμη.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν σε όλους σας για την όμορφη διαδικτυακή σχέση που έχει αναπτυχθεί ανάμεσά μας. Μια εγγύτητα στο χώρο τον χρόνο και στις σχέσεις η οποία έυχομαι να συνεχίζεται για πολύ πολύ καιρό....

28 σχόλια:

  1. Καλημέρα Καλλικαντζαρελένη και συγχαρητήρια.
    Μιά πολύ ευχάριστη έκπληξη η πρωϊνή, πολλών διαστάσεων.
    Πρώτ' απ' όλα, είναι σημαντικό ν' αναδεικνύονται οι προθέσεις και η ποιοτική δουλειά.
    Δεύτερο, ανοίγεις ορίζοντες προτείνωντας για περισσότερες επισκέψεις, περισσότερο διάβασμα και προβληματισμό.
    Όταν είδα τα ονόματα απ' τη γειτονιά του yahoo 360, όπως την αναφέρεις, αμέσως έκανα κλικ επάνω τους. Και στον ikor επίσης.
    Η αλήθεια είναι πως για κάποιο λόγο το yahoo καθυστερεί ν' ανοίξει αλλά θα επιμένω.
    Στον ikor, επίσης βρήκα και άλλα ιστολόγια και ο κύκλος διευρύνεται, μεγαλώνει, ομορφαίνει κι' άλλο.
    Συγχαρητήρια και πάλι για την τόσο όμορφη παρουσίαση της ματιάς σου για τα πράγματά.

    Υ.Σ. ετοιμάζω απάντηση σε mail. Απλά θα καθυστερήσει λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. EΓΩ ΤΟ ΕΠΡΟΕΒΛΕΨΑ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
    ΚΑΙ ΝΑ ΩΠΟΥ ΗΡΘΑΝΕ
    ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
    ΤΩΡΑ ΔΥΟΣΜΑΡΑΚΙ ΜΑΣ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΕΡΑΣΕΙΣ
    ΚΑΙ ΤΑΞΕΙΔΑΚΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΟΥ
    ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΝΑΕΟΡΤΑΣΕΙΣ
    ΕΓΩ ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΕ
    ΤΟ ΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ
    ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΕ
    ΩΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΝΟΙΑΖΕΣΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
    (ΚΑΣΙΩΤΟΚΟΥΣΕΛΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά,μόνο εσύ θα μπορούσες να "ζέψεις" στο καρότσι δυο κατσίκες:)))

    Οφειλα το βραβείο σε μια μπλογκέρισσα που τα θέματά της,η γραφή της,η ευαισθησία της,είναι μοναδικά!

    Καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω ΚΑΙ ΑΙΓΑ ΝΑ ΜΟΥΝΑ
    ΖΕΥΓΜΕΝΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΑΡΜΑ
    ΝΑ ΚΟΥΑΛΩ ΟΛΙΜΕΡΙΣ
    ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΜΑ
    (ΚΑΣΙΩΤΟΚΟΥΣΕΛΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η μεγαλύτερη αξία του όλου αυτού που ονομάζουμε μπλόκιν είναι αυτό, ναι! το πόσο μαγικά ενώνει ψυχές τόσο ίδιες και τόσο διαφορετικές, τόσο κοντινές και τόσο μακρινές.
    και θυμάμαι τέτοιο καιρό πέρυσι, με τα χιόνια, που από τύχη σε γνώρισα. από ένα σχόλιό σου στον νίκο κ. για τα φυτά που παλεύανε με τα χιόνια και τους αέρηδες. :)
    αξίζεις τα καλύτερα! και τα περισσότερα! και σε ευχαριστώ ιδιαίτερα γιατί έχω γνωρίσει τόσα σημαντικά πράγματα μέσω εσένα, που ενδεχομένως να μην είχα την ευκαιρία διαφορετικά.
    πολύ καλό σου μήνα! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΔΥΟΣΜΑΡΑΚΙ,ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!
    Εσύ κι αν το αξίζεις!!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κάποιοι φίλοι μου έδωσαν κι εμένα αυτό το βραβείο, αλλά ήταν συνειδητή επιλογή να μην συνεχίσω τη σκυτάλη. δεν ξέρω μου φαίνεται ανούσιο να συγκρίνω και να "βραβεύω" τόσο διαφορετικά μπλογκς που ουσιαστικά δεν μπορούν να συγκριθούν (και γιατί να συγκριθούν εξάλλου). είναι από τα "παιχνίδια" που με έφεραν σε δύσκολη θέση, γιατί αφενός χαιρόμουν που κάποιος με εκτίμησε για αυτό που έγραφα, αλλά αφετέρου κρύβει και πολύ δημοσιοσχετισμό αυτό το βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Δυοσμαρακι....πολυ ενδιαφεροντες οι δρομοι που μας εδειξες....
    ευχαριστω πολυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όπως τα λες καλή μου
    Είναι τόσοι πολλοί
    κι αξιόλογοι οι φίλοι Bloggers
    που συνάντησα σ' αυτό το "ταξίδι" !!!
    που σκέφτομαι να μην αδικήσω κανένα ...
    Είμαι δε ακόμα στη σκέψη να κρεμάσω
    το βραβείο για να μην στεναχωρήσω
    αυτούς που μου το πρόσφεραν ...
    Μάλλον θα το κάνω τελικά ...
    Την καλημέρα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Odysseas

    Καλημέρα Οδυσσέα. Προτίμησα να προβάλλω τα blogs από την παλιά μου bloggoγειτονιά γιατί και εκεί υπάρχουν πολλά άτομα με αξιόλογα κείμενα που όμως είναι άγνωστα σε αυτόν εδώ τον χώρο.
    Εχεις δίκιο πως το Yahoo ανοίγει με δυσκολία. Πολλά τεχνικά προβλήματα μας απομάκρυναν από το συγκεκριμένο bloggoχωριό. Πολλοί μετακόμισαν και άνοιξαν τα βλογολόγιά τους στο multiply όπου ανοίγουν ευκολότερα. Δεν έδωσα τις διευθύνσεις τους εκεί επειδή για να διαβάσεις μια σελίδα πρέπει να έχεις account.
    Η μνημόνευση των παλιών συνοδοιπόρων μου δεν σημαίνει πως παραβλέπω τις δυναμικές σχέσεις που έχουν αναπτυχθεί εδώ με πολλά άτομα με τα οποία ανταλάσσουμε επισκέψεις. Αλλωστε η αγάπη και η πρότίμησή μου σε αυτήν εδώ την γειτονιά φαίνεται και από την επιλογή να εγκαταλείψω τις παλιές αγάπες (την οδό Yahoo αρ.360) και να αφοσιωθώ στις καινούργιες αγάπες που απέκτησα εδώ...

    Μια όμορφη ημέρα εύχομαι να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Κασιωτοκουσέλι

    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου έμμετρα λόγια καλό μου Κασιωτοκουσέλι.
    Το κέρασμα θα έρθει σε λίγες ημέρες (για άλλο λόγο βέβαια, όχι για το βραβείο)
    Καμιά φορά ίσως επιθυμώ να επισκέπτομαι συχνότερα τα blogs σας, ανοίχτηκα όμως πολύ κι έτσι για να προλάβω να περνώ από όλα τα blogs τακτικότερα θέλει απαιτεί περισσότερο χρόνο. Συνηθίζω όμως να περνώ τακτικά αλλά δεν αφήνω σχόλιο πάντα.
    Ενα είναι βέβαιο πως η σκέψη μου είναι πάντα κοντά σας και με συγκινείτε με τα όμορφα λόγια σας.
    Την καλημέρα μου καλέ μου φίλε Κασιώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Kitsos Mitsos

    Σε ευχαριστώ πολύ kits mits

    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Vad

    Καλέ Vad δεν είμαι εγώ αυτή πάνω στο κατσικο-άρμα (αν και θα τόθελα πολύ για αυτό ταυτίστηκα με την κοπελούδα και την επέλεξα να στολίζει το βλογολόγιό μου).

    Να! είδες τι έκανες??? με τα όμορφα λόγια που λες κοκκίνησα....

    Καλέ μου φίλε bloggerά, σε ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά για την τιμή που μου έκανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @The lonely skipper

    Κασιωτοκουσέλι η Καλλικατζαρελένη είναι αυτή πάνω στο άρμα όχι εγώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @basnia

    Αυτή η μαγεία είναι που μας ενώνει basnia. Ο ένας να μαθαίνει από τον άλλον. Ο ένας να βοηθά τον άλλον με την γραφή του και το σκεπτικό του και όλοι μαζί να εξελισσόμαστε μέσα από αυτό το μαγικό ταξίδι.
    Σε ευχαριστώ καλέ μου basnia

    ΥΓ. Αντικατέστησα στο φυτό εκείνο το συρματάκι που μου είπες. Φαίνεται πράγματι πως ασφυκτιούσε...Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @laplace78
    @marianaonice

    Κάθε άνθρωπος έχει τη δική του αξία με η δίχως βραβεία. Σίγουρα η συγκινητική συμπόρευση ανθρώπων που δεν γνωρίζονται, δεν ζητούν ο ένας από τον άλλον ανταλλάγματα και η εγγύτητα που βγαίνει μέσα από αυτή τη διαδικασία είναι το καλύτερο βραβείο όλων μας.
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @tovene592

    Θίγεις το ομορφότερο (κατά την άποψή μου) σημείο των bloggεράδων : την διαφορετικότητα. Σίγουρα είναι δύσκολο να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Και εγώ ήρθα σε δύσκολη θέση να επιλέξω ως "καλύτερα" κάποια από τα πολλά blogs τα οποία επισκέπτομαι.Δεν μπόρεσα. Μετά κατάλαβα πως το κείμενο μιλούσε για bloggers που ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για την αυτοπροβολή τους, νοιάζονταν μόνο για την ανταλλαγή απόψεων και τίποτα άλλο.

    Και πάλι ήταν δύσκολο. Αυτός ήταν ο λόγος που προτίμησα όχι να "βραβεύσω" τα blogs τα οποία ανέφερα, αφού ούτε καν τους το έχω αναφέρει αλλά σαν μια μνημόνευση μια σκέψη απέναντι σε όλους εκείνους που πρωτογνώρισα όταν άρχισα να ταξιδεύω στον κόσμο του blogging.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @issalos

    Ναι, πιστεύω πως τα συγκεκριμένα blogs (από την οδό Yahoo αρ. 360)είναι άγνωστα στην παρούσα γειτονιά και άξιζε να τα μοιραστώ μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Side21

    Κάπως έτσι σκέφτηκα κι εγώ καλέ μου side21

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Simfwnw me ola osa egraphes kai epauxanw!!!
    Polla filia dyosmaraki kai polla sygxaritiria soy axizoyn@!@@@@

    Na eisai kala fili mou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα dyosmaraki!

    Έχεις μια γλυκύτητα και μια ευγένεια που περνάει σε όλα σου τα posts και μας κάνει φανατικούς αναγνώστες σου!

    Συνέχισε να μας μιλάς για πολιτισμό. Υπάρχουν και χωράφια που πιάνει ο σπόρος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωραία, πήρα και το δωράκι μου για την επιστροφή μου στο Blogspot, τι άλλο θέλω;

    Βασικά χάνομαι γιατί δεν κάθομαι "στα αυγά" μου ούτε λεπτό, κι ενώ μπορεί να περάσω από μπλόγκ και να τα διαβάσω, κάποιες φορές καλύπτομαι τόσο πολύ από τον συγγραφέα και από τους υπόλοιπους σχολιαστές... που δεν έχω τι να προσθέσω.

    Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Έχει ιδιαίτερη σημασία για εμένα, πρώτον γιατί προέρχεται από εσένα και δεύτερον γιατί έχει τη μορφή αυτής της νοσταλγίας στην οποία αναφέρεσαι.

    Υπάρχουν πολύ αξιόλογα μπλόγκ κι εδώ και σε άλλους ιστοχώρους. Και πως να μην υπάρχουν δηλαδή, όταν ο καθένας γράφει ό,τι αισθάνεται, χωρίς "φόβο και πάθος", ελεύθερα και με αγάπη. Αυτή η ελευθερία και η ποικιλομορφία είναι μας κάνει να επιστρέφουμε κάθε φορά με περισσότερη όρεξη στα ιστολόγια φίλων, γνωστών, αλλά και αγνώστων.

    Εύχομαι να συνεχίσεις κι εσύ, δημιουργικά όπως πάντα, τη συγγραφή σου εδώ και το ιστολόγιό σου να αποτελεί χώρο φιλικό για την ανταλλαγή απόψεων και ιδεών.

    Συγχαρητήρια για το δικό σου βραβείο -το άξιζες πραγματικά- κι ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λοιπόν εγώ δεν θα σε βραβεύσω, ούτε θα σου πω συγχαρητήρια. Θα σου πω μόνο πως εκτιμώ τη γραφίδα σου και την θεματολογία με την οποία καταπιάνεσαι.
    Ευχαριστημένη; Ε, Λάκων είμαι άρα συγκρατημένος. Κάνω προόδους όμως ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια αξίζεις πολλά βραβεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαμάκα μου!
    Σου έχω πει ότι στην πραγματικότητα είμαι πάρα πολύ ντροπαλή; :)
    Φχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα dyosmaraki!Μπράβο. Συνέχισε να ενισχύεις όλα αυτά που έχω γράψει και γράφουν και άλλοι για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιά είναι η γνώμη σας;