ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Τρίτη 13 Μαΐου 2008

Γιωταχήδες και βενζίνες φέραν στη ζωή μας γκρίνιες........

Τις τελευταίες ημέρες με αφορμή την απεργία των ιδιοκτητών των βυτιοφόρων τα καύσιμα φαίνεται πως εξελίσσονται σε "συλλεκτικό" είδος. Μεγάλο μέρος ιδιοκτητών αυτοκινήτων έσπευσαν πανικόβλητοι να προμηθευτούν μέχρι και μπιτονάκια με το πολύτιμο υγρό που ονομάζεται "βενζίνη".

Εάν κανείς προσπαθούσε να σκιαγραφήσει το προφίλ των Γιωταχήδων πιστεύω πως θα τους κατέτασσε σε δύο κύριες κατηγορίες :
Στη πρώτη κατηγορία ο οδηγός αυτοκινήτου προτιμά να ζει έντονα το ΠΑΡΟΝ

1. Είναι πολέμιος της πεζοπορίας

2. Αγαπά το αυτοκίνητό του περισσότερο από τη ζωή του

3. Το αυτοκίνητό του συνήθως είναι μεγάλου κυβισμού (πιθανότατα τζιπ)

4. Δεν διστάζει να διασχίσει πολλά χιλιόμετρα προκειμένου να βρει βενζινάδικο έστω και αν αυτό βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από το σπίτι του
5. Χαρακτήρας συνήθως εριστικός,διαπληκτίζεται με τους γύρω του αφού πιστεύει πως για όλα φταίνε οι άλλοι και πως είναι πάντα ο αδικημένος.
6. Ούτε για μια στιγμή δεν σκέφτεται πως η βενζίνη που ο ίδιος θέλει για να μη χάσει τη βόλτα του, μπορεί να είναι περισσότερο χρήσιμη σε έναν άλλο οδηγό που χρειάζεται το όχημά του για επαγγελματικούς λόγους η ακόμη και σε κάποιον πολίτη που αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας.
7. Μονίμως γκρινιάζει για την καταραμένη ακρίβεια και την δύσκολη κατάσταση στην οποία τον έχει φέρει η τελευταία απεργία των ιδιοκτητών των βυτιοφόρων.


Στη δεύτερη κατηγορία ο οδηγός πράττει σκεπτόμενος το ΜΕΛΛΟΝ

1. Αγαπά την πεζοπορία

2. Δεν χρησιμοποιεί συχνά το ΙΧ αφού πιστεύει πως η υπερβολική χρήση του επιβαρύνει με ρύπους την ατμόσφαιρα

3. Δεν διστάζει όποτε χρειαστεί να χρησιμοποιήσει τα μέσα μαζικής μεταφοράς σκεφτόμενος πως :

- Κοστίζουν φτηνότερα από το ΙΧ

- Κάνεις γνωριμίες

-Δεν ψάχνεις πάρκινγκ μία ώρα και βάλε

- Διαβάζεις βιβλίο ή περιοδικό μέχρι να φτάσεις, ή ακούς την αγαπημένη σου μουσική χαλαρός, χωρίς να μεγαλώνει το έλκος που η περίοδος οδήγησης σου δημιούργησε.

- Έχεις πάντα δικαιολογία για να αργήσεις: "Δεν περνούσε το άτιμο, μία ώρα το περίμενα!"

4. Ψάχνει να βρει στο υπόγειο του σπιτιού του κανένα ξεχασμένο ποδηλατάκι. Δεν τον πειράζει να μείνει μία εβδομάδα χωρίς αυτοκίνητο αφού μπορεί να ζήσει και χωρίς αυτό.

5. Πιστεύει ακράδαντα πως η αυξημένη ζήτηση σε συνδυασμό με τη μειωμένη προσφορά είναι γνωστός κανόνας που οδηγεί στην εκτίναξη των τιμών (στην προκειμένη περίπτωση των καυσίμων) και δεν είναι διατεθειμένος να συνεισφέρει σε αυτό.

6. Γκρινιάζει για τον ρόλο των ΜΜΕ αφού πιστεύει πως αντί να σπέρνουν τον πανικό όφειλαν να παροτρύνουν τους πολίτες να χρησιμοποιήσουν τα ποδαράκια τους και να μην απαξιώνουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς

7. Γκρινιάζει για την έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης των Γιωταχήδων της πρώτης κατηγορίας αφού πιστεύει πως εξ αιτίας της συμπεριφοράς τους ..."μύρια κακά έπονται"

Πάντως παρά τις σημαντικές διαφορές που διακρίνουν τις δύο κατηγορίες Γιωταχήδων και οι δύο διαθέτουν ένα βασικό χαρακτηριστικό : την ΓΚΡΙΝΙΑ....

Ετσι λοιπόν επειδή το dyosmaraki, η Μελένια και η Καλλικατζαρελένη δεν αγαπούν τη γκρίνια επέλεξαν για τις μετακινήσεις τους το ΠΟΔΗΛΑΤΟ......

Και για να μην το ξεχάσω, οι τρείς φιλενάδες πήραν ακόμη μία απόφαση:
Για όσο καιρό οι τιμές των καυσίμων βρίσκονται σε αυτά τα ύψη να ΜΗΝ αγοράσουν σταγόνα βενζίνης (εκτός και αν υπάρξει σοβαρός λόγος)...
Ξέρω θα μου πείτε "ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη" μα εμείς είμαστε ήδη τρείς...
Εάν λοιπόν γίνουμε χίλιοι δέκα τρείς και στερηθούμε την πολυτέλεια του ΙΧ στο ΠΑΡΟΝ, σύμφωνα με την Καλλικατζαρελένη ..... άμα δεν υπάρχει ζήτηση καυσίμων που θα τα πουλήσουν οι εταιρείες???
Θα αναγκαστούν να ρίξουν τις τιμές στο ΜΕΛΛΟΝ.....
(Λέτε η Καλλικατζαρελένη να έχει δίκιο???)

Εγώ από οικονομικά δεν γνωρίζω, μα προς το ΠΑΡΟΝ σας στέλνω μια υπέροχη ΚΑΛΗΜΕΡΑ

......χωρίς γκρίνιες.......

30 σχόλια:

  1. η σειρά αναγραφής των ονομάτων, είναι και η σειρά εμφάνισης στο ποδήλατο; λολ
    το καλό είναι ότι πλέον χρησιμοποιώ πόδια, μετρό, πόδια για την δουλειά.
    το κακό είναι ότι δεν έχει. ανακαλυφθεί ένας τρόπος εύκολος να μην αδειάζει η μπαταρία στο αυτοκίνητο, όταν έχειςι να το χρησιμοποιήσεις καιρό.
    πολλές καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα χα Οχι Μπροστάρισα στα σπορ και στον ποδαρόδρομο είναι πάντα η Καλλικατζαρελένη. Εμείς ακολουθούμε....μα με λίγη δυσκολία...
    Εχεις δίκιο πως θα έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος να μην αδειάζει η μπαταρία του αυτοκινήτου. Ασε και πρόσφατα η μπαταρία του αυτοκινήτου μου αποφορτίστηκε (από την ακινησία) στο γκαράζ του σπιτιού. Και το χειρότερο ήταν πως η οδική βοήθεια λέει δεν σε καλύπτει εάν το αμάξι δεν είναι παρκαρισμένο στο δρόμο!!!!
    Πολλές καλημέρες με πολλούς ποδαρόδρομους λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕ τα ποδια,με ποδηλατο,με τρολει,με λεωφορειο,με τρενο
    να δουμε αν πεφτει η δεν πεφτει
    η βενζίνη
    και λιγοτερη καταναλωση
    οχι στα γεματα ραφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην πρώτη κατηγορία περιέγραψες τέλεια τον Ελληνάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια και απο εδω.

    Οι περιγραφες σου ειναι παρα παρα πολυ αληθινες, μπραβο.
    Και ο τροπος γραφης σου μου αρεσει πολυ.

    Εγω επειδη εργαζομαι στο κεντρο, κυκλοφορω με τα μεσα μεταφορας και ολες τις εξωτερικες δουλειες τις κανω συνηθως με τα ποδια.


    Μια ερωτησουλα, ειστε σιγουρα τρεις οι κουκοι που θα φερετε την ανοιξη ή το ιδιο προσωπο ειναι απλα τρισυποστατο;;;
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ μαζί σας κορίτσια!
    Χωρίς βενζίνι στα ρεζερβουάρ ζούμε και μάλιστα υπέροχα!
    Εκείνοι δεν ζουν χωρίς τα λεφτάκια μας που τα βγάζουμε με πολύ κόπο για να τα τρων οι πετρελαιάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεια σας κι απο μενα
    κανεις εδω δεν περπατα
    κανεις δεν παει με τρένο
    κι εγω σαν βλακας στην ουρα
    βενζινη περιμενω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και από εμένα,

    Τέλειες οι περιγραφές! Ειδικά η πρώτη είναι άπαιχτη και πολύ αληθινή. Θεωρώ ότι σε πόλεις που έχει μετρό είναι εύκολο στην πλειοψηφία τουλάχιστον των κατοίκων να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ. Πάντως το πρόβλημα με τις τιμές των καυσίμων στην Ελλάδα είναι γενικά η κερδοσκοπία. Δηλαδή εδώ στην Αγγλία αυξήθηκε η βενζίνη περίπου 10% τους τελευταίους 9 μήνες, όταν και η αύξηση του βαρελιού ήταν λίγο μεγαλύτερη. Στην Ελλάδα μάλλον η αύξηση είναι πολλαπλάσια.

    Πάντςω γενικότερα το περπάτημα και το ποδήλατο είναι πολύ καλύ λύση και για την οικονομί και για τον οργανισμό ιδίως τώρα που καλοκαίριασε στην Ελλάδα.

    Την καλημέρα μου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δυοσμαρακι, εγω εκανα ποδηλατο μονο στο χωριο. εδω που να κανω που φοβαμαι μη με πατησει κανενα τρολλευ; αλλα ετσι κι αλλιως δεν οδηγω ουτε αυτοκινητο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Bρε δίκιο έχει η Καλλικαντζαρελένη. Δε γεννάται θέμα επ' αυτού. Αλλά να προσέχει κομματάκι, καθόσον ο Έλλην οδηγός είναι αυτός που πιστεύει ότι είναι ο καλύτερος οδηγός του κόσμου. (Και όντως είναι. Οδηγεί γρηγορότερα στην κούρσα του με προορισμό τον άλλο κόσμο). Και ποδηλατόδρομοι δεν υπάρχουν.

    Αυτοκίνητο στην Αθήνα χρησιμοποιούσα μόνο για να πάω στη δουλειά. Απαραίτητο, όχι τόσο στο Μουσείο του Πειραιά, αλλά στις ανασκαφές. Γινόταν και αποθήκη ταυτόχρονα για γκασμάδες, φτυάρια, ανασκαφικό υλικό. Έτσι και δούλευα μέχρι αργά, άρχιζε το μεγάλο μαρτύριο. Με τα αλάρμ αναμμένα στην πυλωτή της πολυκατοικίας να τρέχω πάνω στο διαμέρισμα για τουαλέτα, ύστερα από το πακέτο που είχα φάει με το μποτιλιάρισμα, για να μπορώ μετά να αφιερώσω με την ησυχία μου από μισή έως 2 ώρες για να βρω πάρκινγκ στου Γκύζη.

    Στη διάρκεια των Ολυμπιακών αγώνων δεν το χρησιμοποίησα καθόλου κι ας έπρεπε να αλλάξω 100 μέσα συγκοινωνίας για να πάω στη δουλειά. Εξάλλου τότε όλα δούλευαν στο καντίνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γλυκό μου Δυοσμαράκι, μπαίνω στην ομάδα σας και γινόμαστε τέσσερις - τουλάχιστον! Απαξιώ το αυτοκίνητο κι η πανάκριβη βενζίνη χάρισμά τους! Το Σάββατο έχω παρουσίαση στο Ναύπλιο κι αν δε λήξει η απεργία να πέσει κι η τιμή (1,50 ευρώ παρακαλώ!) θα πάω με το λεωφορειάκι μια χαρά!
    Τα φιλιά μου και συγχαρητήρια για την επίκαιρη ανάρτηση και για τη στάση ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν όχι όλοι οι περισσότεροι
    στην πρώτη κατηγορία ανήκουμε.
    Μαύρα χάλια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Na προσεχετε μονο γιατι κανενας δεν δινει σημασια σους δικυκλιστες γενικως.
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @basnia
    Βρέθηκε τρόπος για να μην αποφορτίζεται η μπαταρία του αυτοκινήτου όσο βρίσκεται ακινητοποιημένο. Αποσυνδέεις τους πόλους της μπαταρίας!!! ετσι μου είπε ένας φίλος.

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @pentanostimi

    Καλά τα λες. Εκτός από τη βενζίνη που ας περιμένουμε να πέσει η τιμή, ας ΜΗΝ ψωνίσουμε τίποτα αυτές τις ημέρες μέχρι να ομαλοποιηθεί η αγορά.
    Δεν παθαίνουμε τίποτα με λιγότερο φαγητό.Αλλωστε λιγότερο φαί καλύτερη σιλουέτα (έρχεται και καλοκαιράκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @patsiouri

    Εχει ακόμη πολύ περιθώριο η λίστα μα είπα να μην την κάνω σεντόνι...
    Αστα να πάνε....
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @αντώνης

    Στο κέντρο της Αθήνας ο ποδαρόδρομος πολλές φορές μας αποκαλύπτει ομορφιές μέσα από την ασχήμια. Γωνιές οι ανθρώπινες φυσιογνωμίες που δεν θα αποκαλύπτονταν εάν την διασχίζαμε με αυτοκίνητο.

    Τώρα για τους κούκους και για το τρισυπόστατο,μου τραβάει το μανίκι η Μελένια και δεν με αφήνει να σου απαντήσω.......

    Καλημέεεεεε........ Ααααασε με βρε Μελένια και κοντεύεις να μου σκίσεις το μανίκι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ασκαρδαμυκτί

    Καλλικατζαρελένη αποκτήσαμε νέο μέλος στη παρέα, να τον εντάξουμε στο αντρικό χαρέμι? Ναι ε? ΟΚ

    Διασκεδάζουμε και πάμε
    με τα πόδια για να φάμε
    δίχως βενζίνη στα ρεζερβουάρ
    ωρεβουάρ ωρεβουάρ

    Καλημέρα askar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @pentanostimi

    Μα σαν πόση ώρα τ'αυτοκίνητο θα μείνει αναμμένο,
    μέχρι να φτάσω στη BP το gas θα είναι τελειωμένο
    και σαν μου πουν και την τιμή και τόχω και σβησμένο
    τό κάρο (car) ας μου πάρουνε κι ας τόχω χρεωμένο.....

    Γιατί σαν θέλει ο Ελληνας πολλά μπορεί να κάνει
    φτάνει ν'αφήσει το φραππέ και πιο υγιεινή ζωή να κάνει....

    ΥΓ.Νάσαι καλά pentanostimi που με τη λυρική σου διάθεση μας ανεβάζεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ndn

    Αυτό είναι το περίεργο καλέ μου ndn. Το γεγονός πως ενώ το μετρό διευκολύνει για ταχύτατες μετακινήσεις ο Ελληνας επιμένει να παραμένει προσκολημένος στο τουτού του.

    Οσο για την κερδοσκοπία είναι πλέον ολοφάνερο πως κάποιοι θησαυρίζουν σε βάρος των καταναλωτών οι οποίοι φταίνε αφού δεν αντιδρούν.

    Σε ευχαριστώ για την πληροφορία για τις τιμές της βενζίνης στην Αγγλία. Είναι πολύ ενδεικτική.

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @nag

    Μην φοβάσαι! Τελευταία διαπιστώνω πως όλο και περισσότερα ποδήλατα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας.

    Μάλιστα πρόσφατα οι ποδηλάτες έκαναν πορεία διεκδικώντας το δικαίωμα για ποδηλατοδρόμους και για σχετικά μέτρα. Πάντα δύσκολη είναι η αρχή.

    Ομολογώ πως σαν οδηγός ΙΧ στην αρχή δυσανασχέτησα όταν ένα ποδήλατο μου έκλεινε τον δρόμο. Ομως είναι μέχρι να συνηθίσουμε σε έναν "άλλον" τρόπο ζωής και να αποδεχτούμε ότι κάποιες ενέργειες διευκολύνουν τη ζωή μας.

    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @αστερόεσσα

    Χα χα Περιγράφεις με πολύ γλαφυρό τρόπομ την καθημερινή αγωνία για ανεύρεση πάρκινγκ. Αυτές τις ώρες θα μπορούσαμε να τις γεμίσουμε με πιο δημιουργικές δραστηριότητες και θα κερδίζαμε περισσότερη ηρεμία.

    Και βέβαια πολύ πετυχημένη η σύγκριση της Αθήνας κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων. Λες και μας είχαν ραντίσει με ένα μαγικό υγρό και όλοι αποκτήσαμε (για λίγες ημέρες) οικολογική συνέιδηση! Ολα λειτουργούσαν στην εντέλεια.

    Διαπιστώνουμε λοιπόν πως όταν θέλουμε και λειτουργήσουμε σε έναν ταιριαστό συνδυασμό ατομικής και συλλογικής ευαισθησίας μπορούμε να πετύχουμε καλύτερες συνθήκες ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @maria tzirita

    Καλή μου maria tzirita είμαστε χαρούμενες που δέχεσαι να συμμετέχεις σε αυτή τη προσπάθεια των ευαισθητοποιημένων πολιτών.

    1,50 Ευρώ η βενζίνη????? Δεν θα πάρω ευχαριστώ!!!!

    Οπως και νάχει το πράγμα, εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης όπως λες υπάρχουν.

    Εύχομαι καλή επιτυχία στην παρουσίασή (κάποιου νέου βιβλίου υποθέτω?) σε μια μαγική πόλη όπως είναι η πόλη του Ναυπλίου.

    Θα περιμένουμε τα νέα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @pafa64

    Λίγο τη λογική να βάλουμε μέσα μας, λίγο τον εγωϊσμό για να μη δεχόμαστε να μας κοροϊδεύουν σιγά σιγά μπορούμε να αλλάξουμε (όπως θα λέγανε στο ποδόσφαιρο) κατηγορία.

    Μόνο που η σημερινή δεύτερη κατηγορία σε αντίθεση με το ποδόσφαιρο θα μετατραπεί σε πρώτη κατηγορία του μέλλοντος, του αύριο.
    Δεν θέλει πολύ....

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @faraona

    Εχεις δίκιο,οι οδηγοί δεν δίνουν και πολλή βάση στους δικυκλιστές.

    Βάζουμε λοιπόν κράνος,τα μάτια μας ανοιχτά, ένα παγουράκι μαζί και φύγαμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Του γνωστού βιβλίου Δυοσμαράκι μου, του πρώτου και μοναδικού! Έχω και πρόσκληση στο μπλογκ μου, δεν περνάς ποτέ από εκεί;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @maria tzirita

    Μαρία μου, είμαι αδικαιολόγητη μα τις τελευταίες ημέρες είμαι λίγο πιεσμένη και έχω χαθεί από τα blogs σας. Χίλια συγγνώμη, πιστεύω από την επόμενη εβδομάδα να επανέλθω.

    Τρέχω αμέσως να δω τη πρόσκληση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάρα πολύ ωραία! Συμφωνώ και επαυξάνω! Εξάλλου δεν οδηγώ! Μου αρέσει ο τρόπος σκέψης της Καλλικατζαρελένης! Αχ και να υπήρχαν πιο πολλοί σαν αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @amelie dimitra

    Αυτή η Καλλικατζαρελένη έχει έναν περίεργο τρόπο σκέψης και μας βάζει συχνά τα γυαλιά. Μου φαίνεται πως πρέπει να την συμβουλευόμαστε τακτικά για να γίνουμε πολλοί...
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θελω πληροφοριες..........
    Σκεφτομαι και εγω να αγορασω ποδηλατο..
    Καιρό τώρα..αλλά το αναβάλλω απο φόβο για το χάλι των δρόμων στην ΑΘηνα..
    Θελω παρότρυνση..οπως κατάλαβες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιά είναι η γνώμη σας;